Gå til innhold

Oppdatering, meg med hund i studentbolig..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du skal ha/har barn?? BURN var ord jeg brukte når jeg var 15 og du virker ikke særlig oppegående for å si det sånn.

Skrevet

Hehe.. Så på grunn av ordet burn har du funnet ut at jeg ikke burde ha barn? ;P Synes det sier litt mer om din intelligens enn min...;)

Skrevet

Får håpe barnet ditt blir utstyrt med litt mer om moral enn det du har vist i denne saken din.

For som jeg kommenterte der nå nylig; å signere en kontrakt som du vet du kommer til å bryte, er omtrent det samme som å stå å lyve.

Selv om du tydeligvis har regelverk på din side, så mener jeg at du utviste dårlig dømmekraft da du signerte på kontrakten hvor det altså sto at dyrehold ikke var tillatt. Etter min mening, skulle du nevnt hunden med en gang, samt lagt frem dine tungtveiende grunner for å beholde den, da hadde du nok sluppet unna advokatbrev, og (vel tja) en gnagende samvittighet for ditt bedrag.

Skrevet

Flaks at du ikke leier studentbolig her jeg bor. Naboen med hund ble kasta ut før jul. Av hensyn til allergikere og at alle studenter, også allergikere, skal kunne leie studentbolig så ble hunden kasta ut. Var i retten og alt, men samskipsnaden fikk medhold fordi de har særegne regler.

Helt greit at han ble kasta ut!

Skrevet

Glemte HI anonymknappen???

Hehe.. Så på grunn av ordet burn har du funnet ut at jeg ikke burde ha barn? ;P Synes det sier litt mer om din intelligens enn min... ;)

Skrevet

Glemte HI anonymknappen???

Hehe.. Så på grunn av ordet burn har du funnet ut at jeg ikke burde ha barn? ;P Synes det sier litt mer om din intelligens enn min... ;)

HAHAHAHA!!!! :D

Skrevet

Har lest alt du har skrevet nå HI og bare de att du røyket under hele sier litt om ditt intelligensnivå og modenhet. Mener at alle som ønsker KS bør ta seg en tur til psykologen? Hadde du ikke røykt hadde kanskje KS såret ditt grodd bedre.

åsså klarer du å røpe hvem du er etter du har slengt så masse dritt til alle.

Hilsen #2

Skrevet

Hehe, ja, glemte den anonymknappen ja..;)

Godt gjort om du "vet hvem jeg er" fordi jeg glemte den knappen, da;) Du vet kanskje nicket mitt, men det går igrunn greit.

Jeg gidder ikke krangle, jeg er ikke gravid og hormonell lenger.. Har ikke behov for det mer, merker jeg. :)

Men jeg har vel ikke slengt så mye dritt? Synes ikke å huske at det er det jeg har gjort.., kverulert litt ja.

Skrevet

Nei, du har vell ikke behov for det mer etter du har krangelet med husverten/studentskipnaden.

Det virker som du vil krangle om alt og greit å gjemme seg bak anonymknappen, men når du blir oppdaget å folk skriver noe mot deg vil du ikke mer.

Hilsen # 2

Skrevet

Wow, så...imponerende.

Selv om en advokat sier at det er greit, betyr det ikke at det er riktig.

Hva slags forbilde vil du være for ungen din når du lærer henne at det er greit å slu seg rundt systemet, og drite i undertegnede kontrakter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...