Gå til innhold

Synes du Axel Henning er kjekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du Axel Hennie?

Om det er han, nei. Ikke noe spesielt. Ikke stygg, men ingen jeg ville snudd meg etter på gata

Skrevet

Nei. Fisketryne og bleik.

Skrevet

Han har sykt med sjarm da, og god utstråling. Det lyser snill mann, og en litt kul mann. :)

Skrevet

Skjønner ikke hva Tone ser i den lille bøtteknotten med det store egoet.. Liten en viss plass også etter hva jeg har hørt fra noen som har erfart.

Skrevet

Skjønner ikke hva Tone ser i den lille bøtteknotten med det store egoet.. Liten en viss plass også etter hva jeg har hørt fra noen som har erfart.

Det blir som å si at jeg skjønner ikke hva smarte film-dudn-axel ser i tone..

Helt feil å si noe av det, noen mennesker passer sammen. Man har mye felles, klikker på det indre, og utfyller hverandre. :)

Skrevet

Han er ikke spesielt snill heller har jeg hørt fra flere som har jobbet sammen med ham. Alltid ute etter å trykke andre ned og opphøye seg selv. Utrolig lite attraktiv i mine øyne.

Skrevet

Nei, han finnes ikke kjekk eller attraktiv i mine øyne. I tillegg er han vel utrolig lav, så da hjelper det ikke om han evt. har masse sjarm osv. (synes ikke det selv, men hvem vet, noe må han jo ha siden så mange synes han er bra :)).

Skrevet

Syns ikke at han er noe særlig pen. Flink skuespiller, men ikke kjekk.

Skrevet

Axel Henning! Ha ha ha, det var dagens :-D

Skrevet

Utseendemessig har han ikke mye å fare med; lav, blek, skallet og et helt normalt ansikt. Men personlighetsmessig har han sikkert både karisma og intelligens, så han kan sikkert virke tiltrekkende for de som kjenner ham? Slik er det jo med mange. Makt og penger er jo uansett ganske tiltrekkende for mange kvinner; bare se som Donald Trump drar damer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...