Gå til innhold

En lang smertefull dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koser meg om mårningen i stallen, er et utpreget A-menneske som elsker morgener :P Koser meg med stall arbeidet mens hestene mine står ute i 20 minus og koser seg med maten sin.

Plutselig gjør det så inn i granskogen *ubeskrivelig* vondt i lysken!!! Jeg må stå musestille, holde meg fast og klarer ikke gå eller bevege meg nevneverdig... :( Jeg står sånn i flere minutter før jeg bare konstanterer at jeg får hvertfal komme meg inn i huset igjen da.. Og det gjør så ubeskrivelig vondt, jeg blir jo litt skremt egentlig og for dette er mitt 3. svangerskap og jeg ha raldri opplevd noe liknende tidligere!

Tror jeg seriøst bruker 10-15 minutter på å gå de totalt 10 meterne, og opp en trapp. Klokka var jo fortsatt så tidlig at ringe legen funka ikke :( Jordmor er stengt og på føden sa de at de kunne ikke gjøre noe hvis jeg var sikker på at det ikke var fødsel i gang :'( Så jeg venter da, får ringt fastlegen. Får time hos han, tar prøver og han finner hvertfall ut at det ikke er svangersakps forgiftning da. Men blodsukkeret mitt har jo vært ujevnt under hele svangerskaet, variert fra 3-9... Og siden det har vært litt ymse med ditt og datt nå siste tiden siden jul egentlig ringte han føden og foreslo å sette meg i gang. Føden derimot ville heller vente over helgen og se om jeg ble bedre eller verre av litt hvile... Men de sa også at dersom jeg ikke ble bedre eller at jeg heller ble verre så skulle jeg ha en lav terskel til legevakta!

Og det å ha ei på året + ei på 4 som krever sitt, Det er ikke lett å bare sette seg ned og ikke gjøre noen ting. Det å ha et hus på 3 etg hater jeg akkurat nå frem til vi kan investere i heis :P

Håper jeg er ferdig snart... Er sliten og lei nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da vennen :-( det hørtes IKKE noe godt ut?? Hvordan er det med deg i dag?

Prøv å holde deg mest mulig i ro og ta så mange powernaps du kan slik at du lader opp til lillegutt kommer.

Send et pip om du blir satt i gang da :-) vi heier på deg alle sammen! Ikke lenge til lillebror kommer nå :-)

Klem klem fra Siri :-)

Skrevet

Jenny!La ofte merke til nicket ditt inne på 3 trimester for ikke lenge siden.Tenkte at det nicket har jeg ikke sett på en stund, hun må da ha født. men der er du jo! Uff, lykke til. Håper det går på skinner i den grad det kan i innspurten:)

Skrevet

Uff da vennen :-( det hørtes IKKE noe godt ut?? Hvordan er det med deg i dag?

Prøv å holde deg mest mulig i ro og ta så mange powernaps du kan slik at du lader opp til lillegutt kommer.

Send et pip om du blir satt i gang da :-) vi heier på deg alle sammen! Ikke lenge til lillebror kommer nå :-)

Klem klem fra Siri :-)

Heia Siri :)

Nei du kan så si, det er jo bare 3 uker til selveste termin så jeg lever jo i håpet siden Tilde kom før men som min lege konstantert her så bruker gutter lenger tid enn jenter og det vet vi jo ellers også :P Er jo gutta som kan sove til alle døgnets tider i alle mulige stillinger og ikke ha det travelt så... Men ja, magen er tung og slitsom å bære, den står jo betong hard rett ut.. Og pga litt ymse så vasker jeg da. Prøver jo å høre på kroppen men så har jeg nå litt attitude at vondt skal vondt fordrive :P Holder jeg et relativt tempo så kanskje Chrisander blir lei av magen til mamma også :P

Skrevet

Jenny!La ofte merke til nicket ditt inne på 3 trimester for ikke lenge siden.Tenkte at det nicket har jeg ikke sett på en stund, hun må da ha født. men der er du jo! Uff, lykke til. Håper det går på skinner i den grad det kan i innspurten:)

Hehe neida, slipper ikke billig unna nå helller. De verste smertene har gitt seg nå da men kjenner jo fortsatt at ting ikke er helt i balanse for å si det sånn da. Sikkert bare bekkenet + forberedelser... Håper alt står bra til der og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...