Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Er i uke 27 og har begynt å lekke melk! Syns det er tidlig??? Dette er sikkert teit å spørre om, men hva med den "livsviktige" råmelka? Ligger den godt nedi madrassen min nå eller?
Fjelljenten Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Tror ikke du skal bekymre deg for det, melk er bra tegn :-) Husker jeg fikk det overraskende tidlig sist, og spurte litt skeptisk jordmoren min om det. Reaksjonen hennes var nesten å juble, hun synes det var FANTASTISK :-) hehe...
Dragonfly81 Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Temmelig normalt, trur eg. Trur prod byrjar så vidt etter 3-4 mnd. Råmelka blir ikkje "brukt opp", nei, du kjem til å Produsera råmelk til etter babyen er fødd, og så forandrar den seg etter kvart. Hormonelt betinga.
<3babyijuni Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Har også fått litt råmelk, er i uke 21....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Okay, godt å høre at det ikke bare er meg! var ikke sånn med nr.1 så jeg begynte å lue altså! Søærlig når det blir store flekker etter meg... Hehe! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå