Gå til innhold

Kom gjerne med beroligende ord er dere snille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hudforandringer kan være så mangt sant?

Startet med en klump like ved øret for et par mnd. siden. Jeg trodde det skulle bli en kvise, men det ble det ikke. SIden har den vært der, å gått gjennom forskjellig. Først var det bare en klump der, så ble den rød, så har det begynt å flasse av litt. Hatt litt sterkere rødfarge i midten.

Så var jeg til legen med mini for 1,5 uke siden. Jeg spurte legen om hun syns jeg burde sjekke den. Da kikket hun på den å sa at hvis den ikke var borte innen sønnen min skulle ha en kontrolltime 1 mnd. seinere så ville hun sjekke den. Men på denne 1,5 uka har denne klumpen forandret seg. Nå er hele rød, å den blør litt om den flasser.

Den er ikke stor, mindre enn en 50 øring.

Men jeg googler hudkreft, å det er så dumt når jeg sitter her alene.. Får jo helt dødsangst! =/ Skal bestille time på mandag siden den har forandret seg så mye. Et par dager fra eller til har vel ikke så mye å si.

Men hva kan det være? Fettkul? En betennelse under huden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust med magen. Du har helt rett det kan være så mangt. En talgkjertel det har gått litt betennelse i for eksempel. Det er sjeldent at unge mennsker får hudkreft. Det at klumpen har forandret seg på 1,5 uke tyder heller ikke på det. Det kan rett og slett bare være at du har kjent mer på den slik at den er blitt irritert mulig betent.

Bare slapp av og ikke les mer om dette på nettet er mitt råd.

Skrevet

En dyp betennelse. En slags kvise, men dypere. Og de gjentar seg selv, ved å roe seg og så blusse opp igjen.

Skrevet

Tusen tusen takk! Det er godt å bare få det ut.. Slike tanker har en lei tendens til å kværne i hodet.. =/

Den har heller ikke vokst i størrelse eller omkrets. Det er vel bra..? Sånn med tanke på kreft..

Takk igjen!

Skrevet

Høres veldig ut som en dyp fettkul, som presser fra innenfra.

Skrevet

Sånne har jeg ofte! Er den vond? Det er mine. Begynner som noe kviselignende, men bllir enda større. Og så blir de røse, flasser litt, og en dag sprekker de, blør litt, ellers kommer hele gugga ut.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...