2 store = 2 små Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Har vært på barnas hus, Junior barneklær og g -sport uten hell. Har prøvd flere luer som ser ut som finlandshetter, men de er jo høye som tårn på toppen av hodet. Reima, reflex... Ser ut som en høy hijab! Noen som vet om ull lue, gjerne tykkere enn janus og joha sin, som ikke strekker seg halvveis til pipa?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Har vært på barnas hus, Junior barneklær og g -sport uten hell. Har prøvd flere luer som ser ut som finlandshetter, men de er jo høye som tårn på toppen av hodet. Reima, reflex... Ser ut som en høy hijab! Noen som vet om ull lue, gjerne tykkere enn janus og joha sin, som ikke strekker seg halvveis til pipa? Barnas hus har tykk Reima lue som er veldig god. http://www.barnashus...ufacturer_id=20
LuksusLiv Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Denne har jenta mi, beste lua hun noensinne har hatt. Stort pluss at hun ikke blir bar i halsen. http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneklaer/reima-aihki-balaklava-fuchsia.html?manufacturer_id=20
Kamomille Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Reima har veldig mange fine luer i ull (ikke finnlandshette-modellen). De modellene som er formsydde slik at de dekker ørene godt liker vi best. http://www.reima.fi/nb/innsamling/tilbehor/luer f.eks Kero 528038 Njeallje 528035 Yoshi 528062
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Vi har en som likner på denne http://nostebarn.no/...-fr-i-ull-silke Den er kjøpt på Nøstebarn for noen år siden, og er bare tovet ull tvers gjennom, så den finnes antakelig ikke lengre, men fasongen er ganske lik som på denne. Det fine er at den kan knytes under haka, og dekker kinnene ganske bra. Ellers er vi veldig fornøyd med Troll sine finlandshetter. De er ull inni og på halsen, og har vann- og vindtett stoff utenpå. De tetter godt rundt ansiktet, og det er jo et stort pluss at den ikke blir bløt i regn og snøvær...
LuksusLiv Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Vi har en som likner på denne http://nostebarn.no/...-fr-i-ull-silke Den er kjøpt på Nøstebarn for noen år siden, og er bare tovet ull tvers gjennom, så den finnes antakelig ikke lengre, men fasongen er ganske lik som på denne. Det fine er at den kan knytes under haka, og dekker kinnene ganske bra. Ellers er vi veldig fornøyd med Troll sine finlandshetter. De er ull inni og på halsen, og har vann- og vindtett stoff utenpå. De tetter godt rundt ansiktet, og det er jo et stort pluss at den ikke blir bløt i regn og snøvær... Troll sine finlandshetter er også veldig, veldig gode luer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå