Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hvor mye er det normalt at et barn legger på seg i mnd i denne alderen? Min gutt var i juli 13,9 kilo. Og nå i januar var han blitt 14,5 kilo. Syns dette virket lite. Nå har han alltid lagt over snittet både på lengde og vekt, kanskje det er derfor jeg reagerer. Han er nå som sagt 14,5 kilo og 93cm lang. Han er 21mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Datteren min veide 8,2 kg på 1-års kontrollen, og 12,2 kg på 2-års kontrollen (husker dessverre ikke lengden nå). Så hun gikk opp akkurat 4 kg det året. Vekten og lengden går jo litt i rykk og napp den alderen, og så lenge han er frisk og rask ville jeg ikke bekymret meg:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Så lenge han er frisk og sunn og spiser bra så ville jeg ikke bekymret meg. Min gutt på 19 mnd veier 11 kg, han veide 9,7 på ettårskontrollen. Han er slank, men sunn og frisk.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Min lille flis var knappe 9kg ved ett år, og 10,2kg på toårskontrollen og 84cm.. hadde da bare gått opp 1,2kg.. men Hs sa ikke noe om at det var spesiellt lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå