ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hvil i fred lille venn.. At livet kan være så forferdelig urettferdig noen ganger? Er helt knust og i sjokk..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Off hva skjer? Du har min dypeste medfølelse... Mistet mannen min når jenta vår var 5mnd... kan vel ikke sammenlignes, men vet godt hva sorg er
Gulljnta Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Ingen ord kan trøste en slik sorg. Kondolerer så mye.
Gjest Ganske Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Kondolerer, vet jeg ikke kan skrive noe som vil gjøre det du har opplevd bedre. Men føler veldig med deg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Huff så grusomt!! Kondolerer så masse <3
mily80 Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Kondolerer! Ord blir utrolig fattige i den sorgelige tiden som dere er i nå! Klem
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Unnskyld ikke meningen å dobbeltposte eller være frekk.. Kondolerer så veldig mye..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2012 Takk alle sammen.Det er ikke mitt barn som er død, skulle vel skrevet det(beklager)..men en venn sitt lille barn.. Er så forferdelg trist.. Gjør vondt i hele meg.
Gjest irismor Skrevet 3. februar 2012 #15 Skrevet 3. februar 2012 Stor klem og mange varme tanker til deg og dine.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #17 Skrevet 3. februar 2012 kondolerer til de det gjelder. Værre ting kan ikke skje
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #18 Skrevet 3. februar 2012 Off hva skjer? Du har min dypeste medfølelse... Mistet mannen min når jenta vår var 5mnd... kan vel ikke sammenlignes, men vet godt hva sorg er Hei du! Ikke meninga å kuppe tråden, men jeg kan havne i samme situasjon. Nå er jenta vår 9 mnd, men har en syk mann Kan jeg spørre om hva som skjedde med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå