Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Leser stadig vekk om damer som klager på sine spilleglade menn og diskusjoner om hvor mye de skal få lov å spille. Jeg må bare si at er det noe som er usexy så er det en mann som sitter og koper foran en data eller tv, helt borte i sin egen spilleverden, og verken ser barna, kona eller husarbeidet. Synes det er noe patetisk over slike mannfolk og jeg skjønner virkelig ikke hva som er tiltrekkende med slike, kan noen forklare meg det? Nei, gi meg heller en ordentlig MANN, med ordentlig mannekropp og grove never enn tynn og kvapsete med tynne datafingre. Han kan heller bruke tiden sin på å dra på tur eller snekre, enn foran en datamaskin.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Enig i at spilling er usexy. Men ikke enig i at MENN med arbeidsnevner er mer arbeidsomme enn tynne med små hender hehe. Det finner menn med databever som hater spill og MENN som bare spiller dagen lang.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Du om det. Her i gården suns jeg det er særdeles lite fristende med en mann. Som følger med på sport drikker flere ganger i månden. Det skal jo sies at minnkjære nerd tar sin del av husarbeidet, men vil mye heller ha en nerd som kobler av ved å spille. En de mennene som pilser med kompisa, følger med på fotball og ski å annen sport. Disse spilla er der trossalt når han vil og ha tid f.eks etter at junior er i seng all sport går jo i helgene når vi har junior hjemme å prioriterer han.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Menn syns sikkert det er usexy med ei sur snerpe som sitter limt til et teit mammaforum hele dagen, og snakker om perfekt barneoppdragelse mens egen unge går for lut og vann.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Menn generelt er usexy. Bare man har de i hus lenge nok.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Men du verden så praktisk det er med de når junior sover og man bare skal i butikken. Har en alenemor til nabo og jeg misunner henne ikke det å enten må ha med seg vesla eller avtale med noen hvis hun trenger noepå ettermidagen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Nei, takke meg til ein mann som kan ARBEIDE med hender og kropp! Det er HEITT det ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Er fornøyd med mannen min jeg! Har en mann som både spiller, gjør husarbeid, pusser opp hus og bruker mye tid foran dataen. Han studerer programmering og bruker mange tider hver dag foran pc, i tillegg spiller han Xbox litt på kveldene online med en kompis. Nå skal det sies at han både henter og leverer barn, og gjør faktisk mest husarbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå