Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Er det noen som har gode råd mot hemorroider?? Er 35 uker på vei, og holder på å bli gal av noen kick ass noen. Har en reseptfri salve fra apoteket, men synes ikke det hjelper. Flaut og ubehagelig!!
BettyBoob Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Sheriproct er reseptfri salve fra apoteket. Den funker. Alcos anal funker ikke. Sheriproct har kortison i seg og skal helst ikke brukes av gravide, men dersom fordelene for mor oppveier evt ulemper for foster er det bare å kjøre på. Jeg har brukt denne mye nå som gravid, veldig plaget av hemorroider. Grusomt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Sheriproct kan jeg ikke bruke.. Det er Alcos Anal jeg har brukt, og som du sier - det funker ikke...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 huff... oppdaget min første, store selv her om dagen... i uke 32. Prøver med Ac3 comfort...syntes kanskje at den dempet seg noe, men får gi det litt tid. -kalde omslag kan hjelpe midlertidig...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Jeg fikk en forrige gang jeg var gravid, og da prøvde jeg alt, inkludert kalde omslag. INGENTING hjalp, så etter fødselen måtte jeg operere/svi den vekk, da var det bare løs hud igjen... usj, ekkelt... Og nå er jeg halvveis i denne graviditeten og oppdaget nettopp en ny, faen faen faen... tar også imot flere tips hvis noen har noe jeg ikke har prøvd, salver og kalde omslag vet jeg ikke om jeg gidder å prøve engang denne gangen... :-(
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Jeg tar også i mot aller gode råd som finnes! Jeg har vært så rar i denna gravidmagen nå, og jeg må trøkke ut vonde kuler flere ganger om dagen, og plutselig hang det en jævel der og sved og gjorde vondt som inn i helvette. Har kjøpt AC3 gel i dag, og håper den virker. Det gjør til og med vondt når jeg fiser!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Har en venninne som fikk resept for noe som heter condyline, den skal egentlig behandle kjønnsvorter. Hun brukte den og nå er hun fri for hermorider. Hun fortalte at de begynte å flasse ut noen dager etter at hun hadde brukte den. Legen som skrev resept for henne har mange år erfaring og han vet sikkert hva han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå