Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Leser stadig vekk om damer som klager på sine spilleglade menn og diskusjoner om hvor mye de skal få lov å spille. Jeg må bare si at er det noe som er usexy så er det en mann som sitter og koper foran en data eller tv, helt borte i sin egen spilleverden, og verken ser barna, kona eller husarbeidet. Synes det er noe patetisk over slike mannfolk og jeg skjønner virkelig ikke hva som er tiltrekkende med slike, kan noen forklare meg det? Nei, gi meg heller en ordentlig MANN, med ordentlig mannekropp og grove never enn tynn og kvapsete med tynne datafingre. Han kan heller bruke tiden sin på å dra på tur eller snekre, enn foran en datamaskin.
Netti*** Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Enig :-) en datanerd tenner ikke ekte kvinnfolk :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 syns det er bedre at mannen spiller litt enn at han skal drikke og være ute hver eneste kveld. leser ofte om menn som slår, misshandler familien sin, drikker, og er utro. syns det er godt og ha mannen hjemme, min mann hjelper til i huset, med barna. spiller om alt husarbeid er gjort unna og barna er i seng. mannen kan også være ute,. uten problemer. jeg unner faktisk mannen og gjøre noe han liker.. ser ikke behovet for at alle menn skal snekkre,.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Nå finnes det middelveier da... hehe. Min man har data som lidenskap. Dette er jobb, og hobby. Men han klarer da å balansere det Se i kveld da... Jeg er 8.mnd gravid, og lett hormonell. Han ordner med mat til meg, pakker meg inn i pledd på sofaen, varmer ei varmeflake klar, setter frem litt snop og drikke (alt på egen initativ vel og merke) -Før han drar på så kalt "LAN"... hvor en samling gutter siter og spiller data og prater om dette (?!). Han pleier egentlig å dra på dette fre-søn som regel (4-6 ganger i året kanskje), men nå som han har meg hjemme så kommer han hjem på natten -og lar være å ta den obligatoriske pilsen til som han vanligvis pleier. Jeg ønsker meg mye heller denne mannen, en den jeg hører "alle" klager over...den typen som drikker seg dritings med kompiser annenhver helg, eller sitter limt til tven å ser på fotball hele søndagen -imens barna krabber usett imellom bena deres og opp i sofaen... Mannen min har lidenskap for det han driver med, og det er konstruktivt -Det syntes jeg at er drit sexy! (klart det hjelper at denne "hobbyen" drar in en halv mill i året da..hehe) -Hjelper også ar han var modell som yngre, så han ser ikke ut som din steriotype "nerd" heller Im just saying...alle er ikke like.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er hjertens enig, jeg kan ikke tenke meg noe mer turnoff enn en fyr med lange tynne kontorfingre som sitter og spiller dagen lang. Men heldigvis er smaken delt, godt at noen jenter liker disse "mennene" også slik at vi andre får ha våre handymen i fred.
kaklemor Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Nå finnes det middelveier da... hehe. Min man har data som lidenskap. Dette er jobb, og hobby. Men han klarer da å balansere det Se i kveld da... Jeg er 8.mnd gravid, og lett hormonell. Han ordner med mat til meg, pakker meg inn i pledd på sofaen, varmer ei varmeflake klar, setter frem litt snop og drikke (alt på egen initativ vel og merke) -Før han drar på så kalt "LAN"... hvor en samling gutter siter og spiller data og prater om dette (?!). Han pleier egentlig å dra på dette fre-søn som regel (4-6 ganger i året kanskje), men nå som han har meg hjemme så kommer han hjem på natten -og lar være å ta den obligatoriske pilsen til som han vanligvis pleier. Jeg ønsker meg mye heller denne mannen, en den jeg hører "alle" klager over...den typen som drikker seg dritings med kompiser annenhver helg, eller sitter limt til tven å ser på fotball hele søndagen -imens barna krabber usett imellom bena deres og opp i sofaen... Mannen min har lidenskap for det han driver med, og det er konstruktivt -Det syntes jeg at er drit sexy! (klart det hjelper at denne "hobbyen" drar in en halv mill i året da..hehe) -Hjelper også ar han var modell som yngre, så han ser ikke ut som din steriotype "nerd" heller Im just saying...alle er ikke like. enig med deg ja:-) min mann er glad i å spille han også, og som jeg tenker; jeg shopper, har kaffebesøk, elsker å lage mat, stortrives som student over nett og når jeg studerer har han barnet vårt så er heldig som har en mann som ikke; drikker seg snydens til enhver tid, er ute på byen støtt og stadig, utro og drittsekk. usexy med mann som spiller? Nei, faktisk ikke! Usexy med en mann som absolutt vil ut av huset for å feste? ja, faktisk! usexy med en mann som heller er hjemme, koser seg med meg og barnet og spiller litt tvspill/ dataspill når barnet er lagt og jeg snorker? Nei, faktisk ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Ok. Du om det. Det innlegget ditt var jo for øvrig ikke noe særlig generaliserende i det hele tatt dah... Nå er ikke min mann noen utpreget data/TV-spiller, men jeg har en god kamerat som er det, og jeg kan bare si en ting: Han er overhodet ikke patetisk i det hele tatt. Meget aktiv friluftsmann, dyktig klatrer (har bl.a. vært på flere klatreturer på Mont Blanc), meget dyktig i jobben sin, sosialt intelligent, og ikke minst faglig sterk og genrelt intelligent. Det at han bruker spill som adspredelse når han trenger å koble ut, betyr ikke at han er verken patetisk, kvapsete eller har datafingre. Just so you know.
Netti*** Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Eeeeehh.. Så de som ikke er datanerder er bare ute å fester???? Merket dekke ble for dum lesing. Har en super digg mann som ikke er nerd og ikke fester noe særlig. Hans form for hygge er å invitere venner over på bedre middag og ha det sosialt.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 syns det er bedre at mannen spiller litt enn at han skal drikke og være ute hver eneste kveld. leser ofte om menn som slår, misshandler familien sin, drikker, og er utro. . Hehe, nå finnes det da menn som HVERKEN spiller, drikker eller puler smårips. Er helt enig med HI her, det er noe svært prepubertalt med "menn" som setter WOW og denslags forran bleier, middag og filmkos. Og det gjelder selvsagt de som driker og er utro. Det finnes ikke sexy. Her er vi sammen hjemme, gjør ting begge liker, og de gangene han er ute av huset uten meg innebærer det ofte et fjell og noen hunder, eller en kompis og en kopp kaffe. Og vice verca. Er det virkelig så unikt at man må ta enten en som spiller, eller en som drikker og er utro?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Venninna mi har en snekker til mann. Han er aldri hjemme...
kaklemor Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Eeeeehh.. Så de som ikke er datanerder er bare ute å fester???? Merket dekke ble for dum lesing. Har en super digg mann som ikke er nerd og ikke fester noe særlig. Hans form for hygge er å invitere venner over på bedre middag og ha det sosialt. Så kos da:) Er alltid hyggelig med gode venner på middag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå