Gå til innhold

Er så kåt, hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, er så kåt, tenker på sex hele tiden!!

Har vært slik den siste mnd kanksje, tror jeg kommer til å gå på veggen altså! Når guttungen har duppen sin på formiddagen går jeg på rommet eller i dusjen. Jeg og mannen har sex nesten hver kveld.

Er det vandlig med slike perioder??

et blir liksom litt for mye av det gode..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris :-) Her var lysten på topp de første 4 ukene etter fødsel, men da hadde vi jo ikke lov til å ha "Voksensex", så det ble tenåringssex ;-)

Nå er jeg så trøtt og lett irritert at det er dårlig med lyst... og lillesnupp på to mnd er alltid våken og krevende fra mannen kommer hjem fra jobb til vi slukner utslitte kl 00.30... Gleder meg til mer sex ja :-)

Skrevet

Heldiggris :-) Her var lysten på topp de første 4 ukene etter fødsel, men da hadde vi jo ikke lov til å ha "Voksensex", så det ble tenåringssex ;-)

Nå er jeg så trøtt og lett irritert at det er dårlig med lyst... og lillesnupp på to mnd er alltid våken og krevende fra mannen kommer hjem fra jobb til vi slukner utslitte kl 00.30... Gleder meg til mer sex ja :-)

ja, du har nokk rett, er vel kanskje et "luksusproblem" Men kjenner jeg blir litt frustrert :P

Huff, hørtes tungt ut! blir bedre om noen mnd skal du se ;)

Skrevet

Jeg føler noen ganger at det er litt sånn jo mer sex vi har dess kåtere blir jeg. Så vi kan ha sex hver dag i 2 uker, men er det 1 eller 2 kvelder det ikke blir da så går det på en måte litt over hehe :)

Men det er herlig å være kåt! Har hatt perioder før der jeg ikke hadde lyst på samboeren i det hele tatt, det er frustrerende det :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...