Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Skal jeg ringe føden?? Må vi planlegge k.snitt ? Har ikke hatt utbrudd på ett år eller noe så kommer deeet nå...har og masse modningstegn! *redd*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Du må ringe føden å snakke med dem der.. Er jo ikke ønskelig å smittet babyen så da må dem vurdere situasjonen og evt tiltak. Synd du fikk utbrudd nå.. Lykke til!
mamma_til_gutt Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Tror du må ringe ja. Så vidt jeg har skjønt skal man ha ks om man har utbrudd ved fødsel.. Uff! Lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Sikkert lurt å ringe føden, men min jm sier at det stort sett er førstegangsutbrudd som er farlig for babyen...
Audix78 Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Veldig rart at du ikke har begynt på behandling allerede. Min gyn sier at jeg skal få forebyggende behandling de 3 siste ukene frem til fødsel nettopp for å unngå utbrudd under fødsel. Eller har du kanskje ikke nevnt det for legen din?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Ja, du må ringe føden, slik at tiltak kan settes inn. Det er likevel ikke sikkert du må ta keisersnitt, men dette er noe de Må få vite om.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Håper virkelig du har ringt for lenge siden! Forlang ks, jeg kjenner nemlig til noen som endte opp med et veldig handikappet barn på grunn av akkurat dette. Det ble smittet under fødsel og det har egentlig vært et sant helvete siden. Mye sykdom. Et barn som i utgangspunktet var helt friskt. Kjempetrist... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå