Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 I dag har SFO akedag. Gutten vår går ikke på SFO på fredager. Akebakken ligger på vår tomt (stor tomt, men bakken starter 20 meter fra huset). Var det frekt av meg å sende ham ut til de andre?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Om du ikke tenker selv å bli med og forventer at de ansatte på SFO ser etter gutten din så er det frekt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Ikke i det hele tatt! Så lenge du gir ham mat og drikke, og sier at du er den som skal passe på ham.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Nei, det syns jeg overhodet ikke var frekt. Må da få lov til å være ute å leke selv om han ikke er på SFO i dag.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Jeg sier ikke så mye. Han har selvfølgelig spist etter skolen. Når de andre går tilbake til skolen går min gutt inn eller fortsetter å ake. Regner med at det dukker opp en kamerat eller to til i bakken etter hvert. HI
LuksusLiv Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Nei det syns jeg ikke. Vi har selv akebakken rett ved huset vårt, hvor både våre og andres unger aker, oftest uten foreldrene til stede. Ungen din må få lov å ake i bakken han også selv om SFO er der. Det er jo faktisk, hvis jeg forstod deg rett, på deres tomt! Hva skulle liksom være frekt med det?
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Nei det var ikke frekt. Han må jo få lov til å leke/ake der han også fordi om SFO er der. Han klarer vel seg selv uten at de ansatte på SFO må se etter han
soleia Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Skulle berre mangle om ikkje guten skulle få ake i sin eigen akebakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå