Gå til innhold

Klumper i vaniljekremen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget vaniljekrem fra bunnen av og så ble det mye klumper i den. Hvordan kan jeg få ut disse? Har prøvd å tilsette litt mer melk og rører alt jeg kan, men det blir ikke bedre. Er det noen måte der jeg kan "sile" ut klumpene når den har fått kjølt seg ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Sile må du gjøre før den blir for tykk, men kanskje du kan gi den en runde med stavmikseren?

Skrevet

Sile må du gjøre før den blir for tykk, men kanskje du kan gi den en runde med stavmikseren?

 

Ja, det kunne jeg gjort, men den har jeg selvfølgelig lånt bort. Hehe. Jeg finner vel på noe vel.

Skrevet

Sil sausen gjennom en sikt. Du må sikkert gni litt, men da får du ut klumpene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...