Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Du tuller vel nå? Det var fryktelig tungt og ambisiøst.
Diddels Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Med det navnet kan hun presentere seg hvor som helst i verden og de vil kunne uttale navnet hennes
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Regner med at du og far er utenlandske, siden dere velger å gi barnet to utenlandske navn? Det kunne hvertfall glidd rett inn i det danske kongehuset; der har også barna mengder av lange, pompøse og voldsomme navn. Men på den annen side er det jo folkelig nok; Amandine-poteten blir nok glad for at noen vil oppkalle sitt barn etter den Får bare håpe at jenta ikke får en potetaktig fasong i tillegg når hun blir stor. Til lykke med vesla!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Seriøst? Skal dere bruke begge navnene i dagligtale? Så slitsomt for dattaren deres. Har du ikke tenkt fremover? Din datter skal ha dette tunge navnet med seg hele livet. (Eller hvertfall frem til hun er 18år). Tenk når hun er i barnehagen, og ingen andre klarer å si navnet hennes, eller når hun er på ungdomskolen og blir mobbet fordi navnet er merkelig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Fint navn Vi valgte Suzianne Michaela Chantell. Fint med flere navn så kan barnet velge selv.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Seriøst? Skal dere bruke begge navnene i dagligtale? Så slitsomt for dattaren deres. Har du ikke tenkt fremover? Din datter skal ha dette tunge navnet med seg hele livet. (Eller hvertfall frem til hun er 18år). Tenk når hun er i barnehagen, og ingen andre klarer å si navnet hennes, eller når hun er på ungdomskolen og blir mobbet fordi navnet er merkelig. Folk heter Ngyap, Phung og Onur uten å bli mobba. Charmaine er lett å uttale, og navnet er ikke merkelig, men unikt og interessant. Tror det bare er folk fra bortgjemte bygdestrøk hvor Torkjell er det mest eksotiske du kan hete som har sånne latterlige meninger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Og det er bare navmisbrukende såpeoperaelskende blonde bimboer fra Oslo eller Drammen som velger navn som Charmaine på ungene sine.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Charmaine syns jeg var ok. Men med Amandine blir litt for mye.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Med det navnet kan hun presentere seg hvor som helst i verden og de vil kunne uttale navnet hennes Bortsett fra i det landet hun bor...Sjarmæin? Tsjarmain? Sjarmeine?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Det var et skikkelig ung mor på bygda-navn, spør du meg...Forutinntatt som jeg er..
Gjest amandine Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Amandine er helt kult, det, om man har litt humor ift poteten eller er glad i fransk og mandler som meg.. Men hadde vel ikke kalt ungen det... Endret 3. februar 2012 av amandine
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Hvordan uttaler man det sa du? Sjaman? Sjarmain? Sjarmaine? Sjarmine? Veldig enkelt ja...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #14 Skrevet 3. februar 2012 Tror jeg melder deg til barnevernet- ditt troll. Det like forkastelig som å låse døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå