Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er en skikkelig kontrollfreak å er redd det kommer til å ødelegge barneplanene mine. Jeg har veldig lyst på barn nå, det har min samboer også. Men, jeg planlegger og planlegger om "det rette tidspunktet". Vi har 2 biler, han har fast jobb, vi er ferdig med utdannelsen, jeg har vikariat som sykepleier.. Vi har fått boliglån så vi er i full gang med å flytte fra denne lille leiligheten til noe større... Alt unntatt min faste jobb er på plass... Og man kunne hatt mer penger... vi kunne sikkert pusset opp det nye huset... vi kunne spart opp mer penger på sparekonto... m.m.. Jeg planlegger så til punkt og prikke at jeg kunne blitt "gal". Jeg ser jo det at jeg er fryktelig lite spontan av meg, alt må jo planlegges nøye først! uff.. Flere som meg der ute? Noen råd/tips kjære dib`ere?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Lær deg å slappe av litt.. ? Kanskje snakke med noen som kanskje har noen tips til deg hvordan du slipper litt på ting og sånt?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Been there, done that! Jeg tror av erfaring at det aldri passer med barn. Karrieren kunne alltids vært bedre, samme med økonomien, bostedet osv... jeg sleit med å kaste pilla i starten. gledet meg mye, men samtidig lå tvilen der... Når jeg ble gravid forsvant litt av "kontrollfreaken" i meg. Jeg slappet mer av, babyen var i fokus og fikk jeg ikke nye sko, klær osv fordi økonomien ikke tillot det- hva så... Jeg koste meg med magen, å barnet mitt var det beste som hadde hendt meg! Lykke til:) Louise
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Lær deg å slapp av. Du kan ikke kontrollere alt, så prøv å husk det. Og om man tenker slik, vil det aldri passe med å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå