Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Er det noen her som har erfaring med tvillingsvangerskap? Lurer nemlig litt på ift sannsynligheten for at det skal gå bra frem mot uke 12 når man har sett 2 bankende hjerter i uke 8. Kjenner bekymringene for de to små i magen er stor om dagen:-/
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg fikk se 2 bankende hjerter i magen min da jeg var 7uker på vei. Nå er de snart 8mnd gamle <3
Mammaigjen<3 Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Samme her, to bankende hjerter i uke 7... De er 15 i år som min lege sa da: husk at de aller aller fleste svangerskap går bra!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Takk for svar! Vet jo at det oftest går bra, men vanskelig å tørre tro på det kjenner jeg. Ja ja er vel bare å smøre seg med tålmodighet og senke skuldrene:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Vær litt mer bevisst på å ikke trene hardt osv.. Tvillingene mine er snart 2.5 år og jeg hadde virkelig ett drømme svangerskap. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå