Gå til innhold

Huset ser ikke ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er vi endelig friske, etter en liten uke med omgangssyke og influensa, Mannen dro på jobb og guttingen på skolen i dag. Så nå sitter jeg og minstemann på 7 mnd hjemme :)

å huset ser ikke ut, hybelkaninene glefser etter meg, klær ligger "strødd" blader og bøker ligger litt her og dær, må legge sammen klær, vaske dassen og støvsuge/vaske av gulvene..åh guud...

Motivasjon kom til meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe samme her. MÅ rydde og vaske nÅ i dag.

Sitter heller foran TV, PC eller stÅr pÅ kjøkkenet og lager meg mat, haha..

Skrevet

Bare å brette opp armene det!

Skrevet

Har også endel husarbeid i dag, men jeg skal bare sjekke fb og din først, og se lillyhammer:)

Skrevet

Bra det ikke bare er her :)

Får brette om armene å sette på litt musikk når guttungen har lakt seg!

Skrevet

Teeenk hvor deilig det blir etterpåååå! ;)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Bare å brette opp armene det!

Bra det ikke bare er her :)

Får brette om armene å sette på litt musikk når guttungen har lakt seg!

Folkens!

Det er utrolig vanskelig å brette opp armene!

Men å brette opp ermene og sette i gang en arbeidsprosess er en annen ting! God vaske- og ryddedag, damer! ;-)

Skrevet

Du er i det minste hjemme og kan ta det. Jeg jobber 100%, skal hentebringefore barn etter jobb. Ca kl 20 kan jeg begynne på rengjøringen.

Og hele helga går åt skogen :(

Skrevet

Jeg har allerede vasket og ryddet huset.. :D Så jeg kan nyte en rolig formiddag på DIB med god samvittighet. Mohahahahaha.. :D

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne ;)

Gjør som jeg, bare begynn i den ene enden og jobb deg igjennom. Ett par timers effektiv rydding, og så slenger du deg på sofaen med et glass brus og pottisen ;)

God helg =)

Skrevet

Nå har jeg iallefall brettet en klesvask og satt på en ny. Må nok ut å ordne med litt ved, så får vi ta innearbeid om gnisten er der senere;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

I dag er vi endelig friske, etter en liten uke med omgangssyke og influensa, Mannen dro på jobb og guttingen på skolen i dag. Så nå sitter jeg og minstemann på 7 mnd hjemme :)

å huset ser ikke ut, hybelkaninene glefser etter meg, klær ligger "strødd" blader og bøker ligger litt her og dær, må legge sammen klær, vaske dassen og støvsuge/vaske av gulvene..åh guud...

Motivasjon kom til meg!!

Her er det det samme, etter nesten to uker med sykdom hjemme. Har levert i bhg, og sitter nå og ser på arbeidet som tårner seg opp rundt meg. Klesvask, oppvask, rydding i kjøleskapet, støvsuging, vaske bad.. Det er utrolig hvor fort det går utfor når man ikke får gjort litt hver dag! Sukk... Hvis noen finner litt ekstra motivasjon, så er det bare å sende over hit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...