Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 I dag er vi endelig friske, etter en liten uke med omgangssyke og influensa, Mannen dro på jobb og guttingen på skolen i dag. Så nå sitter jeg og minstemann på 7 mnd hjemme å huset ser ikke ut, hybelkaninene glefser etter meg, klær ligger "strødd" blader og bøker ligger litt her og dær, må legge sammen klær, vaske dassen og støvsuge/vaske av gulvene..åh guud... Motivasjon kom til meg!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hehe samme her. MÅ rydde og vaske nÅ i dag. Sitter heller foran TV, PC eller stÅr pÅ kjøkkenet og lager meg mat, haha..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Har også endel husarbeid i dag, men jeg skal bare sjekke fb og din først, og se lillyhammer:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Bra det ikke bare er her Får brette om armene å sette på litt musikk når guttungen har lakt seg!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Teeenk hvor deilig det blir etterpåååå!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Bare å brette opp armene det! Bra det ikke bare er her Får brette om armene å sette på litt musikk når guttungen har lakt seg! Folkens! Det er utrolig vanskelig å brette opp armene! Men å brette opp ermene og sette i gang en arbeidsprosess er en annen ting! God vaske- og ryddedag, damer! ;-)
ellen-propellen Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Du er i det minste hjemme og kan ta det. Jeg jobber 100%, skal hentebringefore barn etter jobb. Ca kl 20 kan jeg begynne på rengjøringen. Og hele helga går åt skogen
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har allerede vasket og ryddet huset.. Så jeg kan nyte en rolig formiddag på DIB med god samvittighet. Mohahahahaha..
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne Gjør som jeg, bare begynn i den ene enden og jobb deg igjennom. Ett par timers effektiv rydding, og så slenger du deg på sofaen med et glass brus og pottisen God helg =)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Nå har jeg iallefall brettet en klesvask og satt på en ny. Må nok ut å ordne med litt ved, så får vi ta innearbeid om gnisten er der senere;)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 I dag er vi endelig friske, etter en liten uke med omgangssyke og influensa, Mannen dro på jobb og guttingen på skolen i dag. Så nå sitter jeg og minstemann på 7 mnd hjemme å huset ser ikke ut, hybelkaninene glefser etter meg, klær ligger "strødd" blader og bøker ligger litt her og dær, må legge sammen klær, vaske dassen og støvsuge/vaske av gulvene..åh guud... Motivasjon kom til meg!! Her er det det samme, etter nesten to uker med sykdom hjemme. Har levert i bhg, og sitter nå og ser på arbeidet som tårner seg opp rundt meg. Klesvask, oppvask, rydding i kjøleskapet, støvsuging, vaske bad.. Det er utrolig hvor fort det går utfor når man ikke får gjort litt hver dag! Sukk... Hvis noen finner litt ekstra motivasjon, så er det bare å sende over hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå