Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Vi har nettopp fått vår etterlengtede lille pike og avtalen var at det skulle bare bli henne, i og med at jeg har en fra før og mannen to. Problemet mitt er bare at ganske umiddelbart etter fødselen kom ønske mitt om en til slik at vi har to tette, mannen mener det er helt uaktuelt og føler seg vel ganske ferdig med barn. Etter planen så skal han nå sterilisere seg, men ventetiden er lang og muligheten for at jeg blir gravid i mellomtiden er så absolutt til stede. Er det slemt av meg å nekte å ta noe prevensjon og håpe på at jeg blir gravid igjen? Jeg vet med ganske stor sikkerhet at han komme ikke til å la meg være
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Vi har nettopp fått vår etterlengtede lille pike og avtalen var at det skulle bare bli henne, i og med at jeg har en fra før og mannen to. Problemet mitt er bare at ganske umiddelbart etter fødselen kom ønske mitt om en til slik at vi har to tette, mannen mener det er helt uaktuelt og føler seg vel ganske ferdig med barn. Etter planen så skal han nå sterilisere seg, men ventetiden er lang og muligheten for at jeg blir gravid i mellomtiden er så absolutt til stede. Er det slemt av meg å nekte å ta noe prevensjon og håpe på at jeg blir gravid igjen? Jeg vet med ganske stor sikkerhet at han komme ikke til å la meg være Du er i full rett til å opplyse mannen at du ikke går på prevensjon, din kropp og du gjør hva du vil med den. Da kan han velge selv om han vil avstå fra sex med deg den tiden han venter, bruke kondom eller finne på noe annet. Hvis du derimot ikke sier fra, er det lureri og mangel på respekt
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Det er et utrolig ufair ultimatum å gi mannen - et barn til eller null sex.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Det er et utrolig ufair ultimatum å gi mannen - et barn til eller null sex. Sug lut-har du ikke hørt om kondomer? En kvinne har ingen plikt til å forsøple kroppen sin med hormoner for at mannen skal kunne få pult...
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Det er et utrolig ufair ultimatum å gi mannen - et barn til eller null sex. Sug lut-har du ikke hørt om kondomer? En kvinne har ingen plikt til å forsøple kroppen sin med hormoner for at mannen skal kunne få pult... For et tåpelig spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Det er et utrolig ufair ultimatum å gi mannen - et barn til eller null sex. Sug lut-har du ikke hørt om kondomer? En kvinne har ingen plikt til å forsøple kroppen sin med hormoner for at mannen skal kunne få pult... For et tåpelig spørsmål. Ingen tåpelig spørsmål - siden du mener at det at kvinnen slutter på hormonell prevensjon betyr null sex for mannen, må du mene at mannen ikke kan ta ansvar for prevensjonen?
soleia Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Å lure mannen er ikkje greit, men Å seie at det er opp til han Å stÅ for prevansjonen mÅ vere greit.
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ja, det er det eneste jeg kan mene - eller er det det? Faktum er at hovedinnlegget i bunn og grunn skriker "jeg vil bli gravid og drite i prevensjon". Det er ikke frykten for hva man putter i seg av hormoner som er fokus her, tross alt. By all means, pul med kondom, men da kommer du jo tross alt ikke nærmere målet, medmindre du er ute med synåla, selvsagt, hvilket sikkert har streifa deg også. I bunn og grunn handler det om at du får velge, da, om det er viktigere for deg med et barn til kan du jo bli alenemor, men å pådytte mannen et barn er og blir feil. Endret 3. februar 2012 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå