Gå til innhold

hva må man ha med seg på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal føde på ahus, og lurer på om det er noe spesielt man trenger å ha med seg? noen som har født der før som vet noe om dette ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte der sist, og skal nå. Jeg pakket i alle fall alt for mye. Var litt tassen form etterpå, så bodde i sykehsuskjortene, under dyna ;-) Syntes nettingtrusene vi får var superdeilige. Man får også stoooore bind. Trengte de ikke lenger da jeg dro hjem, så da ble det vanlige nattbind. Kan være greit å ta med om man ikke blør så mye. Mye bukser som skjuler bleierompa, for det får man ;-) Egen såpe om man foretrekker det. Toalettartikler, altså. Bleier til barnet får man, og klær får man låne. Vi hadde med egne, og syntes det var veldig koselig! Jeg hadde med ammeBH og ammeinnlegg. Kommer til å ta med dette nå også. Tar med ammetopper, som antakelig er litt mer behagelige sånn rett etterpå. Jeg lekker melk allerede, så her er jeg på ammeinnleggene allerede, dessverre :-P

Vi bor heller ikke så langt fra sykehuset, så er det noe jeg savner så kan alltids mannen hente. Man får det meste, rett og slett.

Skrevet

takk for svar :) da tror jeg jeg alt har alt klart i bagen :) har sikkert pakket for mye også, men da har jeg nok alt jeg kommer til å trenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...