Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er bare såå skikkelig babysyk!!! Tenker på baby dag ut og dag inn, drømmer om det om natta. Har skolebarn og vi alle vil ha baby :-) For en herlig følelse det er å være babysyk!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er også babysyk, Men er alenemamma til et barn på snart 2 år.... så... ingen baby her på lenge :.(
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er også babysyk, men mannen er ferdig:( Synes ikke følelsen er god, siden jeg ikke får det...
soleia Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er bare såå skikkelig babysyk!!! Tenker på baby dag ut og dag inn, drømmer om det om natta. Har skolebarn og vi alle vil ha baby :-) For en herlig følelse det er å være babysyk! Det er kjekt å vere babysjuk om ein er to om det. Ellers er det litt slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Begynner endelig å bli babysyk igjen jeg også, etter et utrolig tøft første år med en svært sta, krevende og temperamentsfull herremann som aldri var fornøyd, aldri ville sove og som sendte meg rett i kjelleren med depresjon etter 6 mnds søvnløshet, isolasjon og selvforsakelse.. Tenkte lenge at jeg aldri, aldri ville orke en til.. Men nå er han jo verdens herligste gutt, og jeg vil jo gi ham søsken - og så uflaks med barseltid kan man jo ikke ha 2 ganger...? Vil også oppleve denne "koselige permisjonstida" som alle snakker om Mannen min lar meg bestemme fullt og helt - han er fornøyd med èn og han er fornøyd med tre, som han sier. Er jo jeg som må gå gravid, føde og ta den første permisjonstida når det er tøffest. økonomisk klarer vi det fint, og uansett om man har èn eller tre, så dreier jo hverdagen seg om barna og aktiviteter for det/dem ... Men vi venter nok et års tid, til førstemann nærmer seg to år, før vi starter prøvingen igjen. Nå må vi faktisk finne tilbake til hverandre som kjærester og ektefeller først, for det har blitt forsømt leeenge...
♥Nemi♥ Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Har også vært babysyk, men nå har jeg Noroviruset i hus, og jeg kjenner jeg ikke har lyst til å gå gravid igjen! Men dette er nok glemt om noen dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå