Gjest amandine Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 og hat(av de overfladiske trivielle ting):SNØ Elsk(mye viktigere): Planleggingsdag og ferske rundstykker Unger som sover til 7(nesten) Snekkerne som starter dagen med å måke(og kan vente servering av nevnte rundstykker og kaffe snart som takk) Sofakroken som venter med unger, bok, heklenål og kos
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Så deilig det høres ut! Her hates ikke stort, kun min mage (ikke str, men aktiviteten) - men det er beinkaldt ute og kjennes ut som det trekker kulde inn mye mer enn jeg liker... hm.
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Fikk ikke fullført - akutt do - men altså: Kjempeelsk: flott vintervær, soloppgang som såvidt treffer balkongen (men litt er bedre enn ingenting!) før den forsvinner bak furuene, snart kaffe, fin jobb, søtekosen, og - et tips til alle i gartnerlosjen: Sarah Raven: Wild Flowers. Diiiger bok, utrolig flotte villblomstbilder, artsbeskrivelser, historisk bruk/kobling, og generelt den mest innbydende boka jeg noengang har sett, tror jeg. Her er link til Amazon, bestill! http://www.amazon.co.uk/Sarah-Ravens-Wild-Flowers-Raven/dp/1408813947 Ser at hun har utgitt masse andre blomsterbøker også, og kokebøker, type Cooking from my garden.
Gjest amandine Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Fikk ikke fullført - akutt do - men altså: Kjempeelsk: flott vintervær, soloppgang som såvidt treffer balkongen (men litt er bedre enn ingenting!) før den forsvinner bak furuene, snart kaffe, fin jobb, søtekosen, og - et tips til alle i gartnerlosjen: Sarah Raven: Wild Flowers. Diiiger bok, utrolig flotte villblomstbilder, artsbeskrivelser, historisk bruk/kobling, og generelt den mest innbydende boka jeg noengang har sett, tror jeg. Her er link til Amazon, bestill! http://www.amazon.co...n/dp/1408813947 Ser at hun har utgitt masse andre blomsterbøker også, og kokebøker, type Cooking from my garden. ååå den som bare ikke hadde hatt så dyrt hus akkurat nå. Så på linken på bildene, det er et bilde fra en strand med blå blomster, sånne er det på stranda mi mot havet;-) Dette er en bok etter mitt hjerte. Ville blomster og Viestads ekte mat eller Schakendas boller og brød i Lom. Der er essensen av drømmen jeg en gang skal sette ut i livet!
Babykilo Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Elsker: bare det faktum at det faktisk er fredag! Nydelig vintervær! tiltakslysten som har tatt meg, slik at alle dyner og pleid henger ute og blir de-midd-i-fisert! Hater: hårvekst av det uønskede slaget. Sug Lut: fokuser på at kroppen din blir renset og kommer til å stå opp som en fugl fønix etter at de verste har gitt seg. Farris og eplemost! Og ha en deilig fredag, krangledamer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå