Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Det er jo sånn at barna ikke skal være ute når det er minus 10 og mere.. Er det slik da at barnehagen tar hensyn eller må man holde hjemme?
Kliko Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 I barnehagen til guttungen der holder de han inne om han blir veldig tett når de er ute. Dvs. de prøver en tur ut, og om det blir hosting og hesing går de inn med en gang. Men de han også en grense på -15 og da går ingen ut =) ( skal sies at min har aldri reagert på kulde da..) Men tror faktisk det er sånn at barnehagen skal følge "reglene" når det er noen med kroniske sykdommer =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Alstå dette er veldig forskjellig fra bhg til bhg. Der barna gikk før tok de ikke hensyn til dette med mindre jeg fikk et vedtak og innvilget ekstra personale. Så om jeg var usikker på om lillebror burde være ute så måtte jeg holde han hjemme. De ville heller ikke legge til rette med at han kunne være på andre avd. eller noe som helst. I den bhg han går i nå har det aldri vært et tema, men de ringte igår om at han var slapp og trøtt og kald og da hadde de gått inn og kledd han litt bedre og gått ut igjen, istedenfor å gå inn med han. Det var ikke veldig kaldt, ca 3-4 minus grader. Jeg har jonas varmemaske til min, men har ikke sendt den med enda. Må gjøre det hvis kulden fortsetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå