Gjest Morn du Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 3-4 år kanskje. Husker faktisk ikke hvilket nick jeg hadde før dette. Du da?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Dette har jeg hatt siden jeg begynte å teste det nye forumet i høst. Het hufsla før, og det hadde jeg fra 2003
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Jeg fikk ikke logget inn med det gamle, og måtte lage ny profil. Og jeg trives med den, derfor bytter jeg ikke tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå