Gå til innhold

Helt syk blogg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg ikke?

Hva er galt?

At hun skriver om hvilke kremer hun bruker på barnet sitt ? Eller at de koser seg på kurbad i budapest?

Men litt rar blogg i og med at det ikke står noe annet på bloggen

Skrevet

Det skjønner jeg ikke?

Hva er galt?

At hun skriver om hvilke kremer hun bruker på barnet sitt ? Eller at de koser seg på kurbad i budapest?

Men litt rar blogg i og med at det ikke står noe annet på bloggen

Ok, vestli...ikke helt Budapest:)

Tror datteren kommer til å være glad jeg, når hun kommer i 30 årene og hud som en fersken:)

Skrevet

Synes heller ikke denne er ille. Hun bor på fjellet, bruker kuldekrem og solfaktor. Spa for en 6-åring er kanskje litt uvant, men langt i fra det verste jeg har sett;)

Skrevet

Jeg er enig med HI, det er ikke normalt å ha det fokuset på hudpleie av barn. Hun laget faktisk en blogg om det. Men det kan jo hende at dette er et engangstilfelle, ser ut som en nystartet blogg, kanskje hun modererer seg etterhvert og at det komme frem at moren har andre verdier enn å pampra barnet sitt med luksusprodukter..

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Bloggen er vel ikke noe jeg vil kalle syk, men dumt av henne om pumpe ungen med produkter da kroppen slutter å produsere fett selv siden den får det tilført hele tiden ikke lurt, hun får nok også lett rynker senere av så mye fullt på så ung hud.. Solkrem er lurt da :)

Skrevet

Her i nord er det ofte behov for kuldekrem og fuktighetskrem på barna slik at de ikke får forfrysninger eller tørker ut vinterhuden. Det finnes mange alternativer på apoteket av kremer for barn, som er godkjent, økologisk og trygg. Mange foreldre holder barna hjemme når det er kaldere enn 10 minus for å ikke skade huden, hva er galt med å bevisstgjøre at det kanskje er bedre å gå ut med kuldekrem på slik at ungen kommer ut i frisk luft, enn å sitte inne og glane på TV fordi det er for kaldt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...