Gå til innhold

Dere som har fylt 30...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk dere i 30-årsgave av kjærestene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ukes herlig ferietur + en kjole

Skrevet

En tur til Ikea - som det aldri ble noe av... (Og da fikk ikke han noen førtiårsgave, heller)

Skrevet

Bunad, tre uker i Florida... Seriøst. Fikk dere bursdagsgave til flere titusener kroner?

Skrevet

Bunad, tre uker i Florida... Seriøst. Fikk dere bursdagsgave til flere titusener kroner?

Åpenbart.

Skrevet

Ja, han er veldig raus med gavene han gir meg.

Hun som fikk bunad.:)

Skrevet

Gavekort på Vero Moda på 1000,- :)

Skrevet

Ja den gangen gjorde jeg det, men det var spesielt akkurat for den gangen. Er ikke slik til vanlig.

Skrevet

Han glemte faktisk at det var bursdagen min. Og året etter, da jeg fylte 31, husket han det, men trodde jeg ble 30 ;)

Han er virkelig en fantastisk person, men han har overhodet ikke noen tradisjon for å markere bursdager.

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Jeg fikk Arsenal-trøye, med navnet mitt og tallet 30 på.

En artig gave (han er ihuga Arsenalsupporter) bortsett fra at han kjøpte den aaalt for trang :P

Skrevet

Fikk sykkel jeg:) Veldig fornøyd med det, samt at han betalte for festen :)

Sykkel fikk jeg fordi jeg behøvde det, er sånn vi gjør det til bursdagen... Hvis jeg mangler/behøver ny data, telefon eller liknende får jeg det selv om jeg blir 31, 32 osv...

Skrevet

Overraskelsesfest og "vinterdepresjonslampe" (husker ikke det rette ordet på d).

Gjest irismor
Skrevet

Diamantarmebånd i 40 årsgave. Når jeg ble 30 var jeg gift med en annen, og jeg husker ikke hva jeg fikk av han.

Skrevet

Huff, jeg husker ikke. Det er jo veldig dårlig av meg ettersom det bare er ett halvt år siden.... Til 29 års-dagen fikk jeg gavekort på massasje, røde roser og sjokolade.

Skrevet

diamantøredobber (ikke så store - helt perfekte:) )

Skrevet

Jeg fikk fallskjerm kurs slik at jeg får sertifikatet å kan hoppe over alt i verden etterpå.

Skrevet

Diamantanheng :) Mitt første (og eneste, hihi) diamantsmykke

Skrevet

Jeg fikk et sølvmykke. Vi haade bare vært sammen noen få måneder .)

Skrevet

Både jeg også kjæresten fyller 30 i år med kort tids mellomrom, aner ikke hva jeg skal gi ham eller hva jeg skal ønske meg, vi har felles (stram for tiden) økonomi så er litt vanskelig å få gitt så fryktelig dyr gave også..

Følger med på tråden her og håper å bli inspirert! :)

Skrevet

Hvit Iphone med rosa deksel, og en eksklusiv lunsj på Grand Cafè for meg selv og tre venninner <3

Skrevet

Blomster kjøpt på rema'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...