Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Ble påkjørt bakfra idag. Har hodeverk, men det er jo naturlig med tanke på hvor stresset jeg ble av dette. Jeg tenker på om det kan bli noe senere og at det derfor er best å dokumentere at jeg har vært til legen? Eller er det bare hysterisk?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Lurt å kontakte lege. Om du skulle være så uheldig å få skade, senskade og i verste fall en permanent skade som følge av ulykken så vil du ikke få noe på forsikring om du ikke oppsøker lege etter ulykken.
HvittHus Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Ja i forhold til forsikring må du sjekkes av lege for at du kan fremsette et evnt krav senere. Det er uansett greit å ta en sjekk, slik at skader kan avkreftes.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Takk for svar! Men hva skal legen sjekke da? Er jo ingen ytre skader. Jeg har en nakkeskade fra før, så er jo redd for å få plager med nakken igjen. Men fikk ikke sleng på nakken tror jeg. Men det føltes som det smalt i hode, og har fortsatt hodeverk. Føler meg ikke komfortabel med å be om en akuttime når det ikke er akutt. Hi
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Ring legen i morgen tidlig. Si at du ble påkjørt bakfra, at du har hodepine og at du ønsker en sjekk. Legen kan slike ting og vet nok hva han/hun skal gjøre når du kommer til time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå