Mamiroseline Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Skal føde på St.Olav, og holder på å pakke den berømte fødebagen. Litt i seneste laget med kun 9 dager til termin. Men uansett, hva får man på sykehuset/barselhotell? Får man bind, bleier? Får man ammeinnlegg feks? Og hva er absolutt must å ha med. Jeg er ikke typen som kommer til å pakke ned leppemopade og håndkrem. Så da lurer jeg på hva jeg bør pakke som er aller nødigst?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 jeg skal ikke føde på st.olav.. men pakk som om du skal på en liten helge tur. men jeg fikk bind på sykehuset og noen fine truser. fikk også engangs ammeinnlegg. men jeg har sverget til ullammeinnlegg,så det skal jeg bruke denne gang også. men noen gode joggebukser og skjorte,innesko/tøfler,for man har jo lyst å skifte klær etter fødselen.. mellom stort håndkle,så du kan ta en rask dusj etter på. (de jeg fikk på sykehuset var lovelig små) egen dusjshampoo,og deo. så babyklær som du kan pakke babyen i osv. men jeg har planer om å føde baby, å reise hjem etter noen timer. gidder ikke å være lengere en nødvendig på sykehuset.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 klær og stellesaker:) nå veit ikke jeg hvordan dere skal gjøre det, men vi hadde familierom når jeg fødte, (så far var der hele tiden) og pappan ønsket seg litt stellesaker han også (det hadde jeg glemt:P) lykke til med fødsel:)
Full av liv Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Noe jeg ikke hadde klart meg uten sist var mat og drikke. Er helt avhengig av farris. Lå i fødsel om natten og både jeg og min ledsager hadde behov for å spise og drikke underveis. Fødte på St. Olavs i 2010 og skal føde der i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå