Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Og pleier aldri se det, men nå har jeg sett den danske versjonen og nå ser jeg den norske... Jeg blir så flau:( Hva er det som foregår i hodet på denne danske jenta da som IKKE gidder skifte bleie på den stakkars ungen sin?? Virket totalt uintresert i sønnen sin:( Og hun ene norske som var på fest....så harry...huff:(
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Og pleier aldri se det, men nå har jeg sett den danske versjonen og nå ser jeg den norske... Jeg blir så flau:( Hva er det som foregår i hodet på denne danske jenta da som IKKE gidder skifte bleie på den stakkars ungen sin?? Virket totalt uintresert i sønnen sin:( Og hun ene norske som var på fest....så harry...huff:( For ikke å snakke om hu vemmelige som er på IKEA med typen. Hun er irriterende hun...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Ja jeg lurte litt på hun..hehe...hun med regulering sant? Hun virket veldig bestemt og litt sjefete ut. Men en flott og moden mann har hun da klart å funnet seg:) hehe. Han virket mer voksen:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 http://www.detlilleh...n.blogspot.com/ er dette henne foresten??? jaja 3 barn og sikkert blitt voksen nå fin blogg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå