Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 http://www.agderposten.no/article/20120202/LOKAL8/120209963/1021/ABONNEMENT Onkel ser deg.......plutselig
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er så glad for at de tar sånt seriøst. Har sett mange innlegg her inne der HI forteller om foreldre i barnehagen som gjør dette, men gidder ikke å ringe politiet, for det hjelper liksom ikke, men jo. Det hjelper.
It's all about me Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Så bra, slikt skulle det vært mer av.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Burde fått mer enn muntlig pålegg fra politiet... Utrolig at folk faktisk kjører med små barn isolert i bilen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå