Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg trenger råd!!!!!! Da jeg gikk gravid dalte lysten sakte,men sikkert...jeg ble kilen over hele kroppen og han kunne ikke nærme seg brystvortene en gang. Men vi hadde sex allikevel innimellom med håp om at lysten ville komme tilbake. Kort tid etter fødsel var jeg plutselig kjempe kåt igjen og vi hadde masse sex selv om jeg var sydd og hadde diverse plager. Etter 6 uker sluttet jeg og amme og etter det er lysten helt borte:( mini er nå 8 mnd og det er bare kjempe trist for meg og mannen. Sex har alltid vært en kjempe viktig del av forholdet vårt og vi har vært glad i å ha mye sex. Som sagt så har jeg nå ingen lyst. Vi har fortsatt sex innimellom for det rare er jo at så fort i begynner,så er det jo som oftest godt. Men både han og jeg savner at jeg starter det hele fordi jeg er kåt. Jeg savner å ikke ha lyst,jeg syntes det er så leit at jeg noen ganger kjenner at jeg blir irritert fordi han tar på meg. Jeg føler jeg har mistet en stor del av meg selv og vet han er lei seg også. Tror dere det er noe håp om at det går over og ting blir bedre? Hadde noen av dere vurdert profesjonell hjelp? Får bare lyst til å gråte av det her faktisk:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå