Gå til innhold

Noen her som bruker/har brukt Afrikansk mango i forbindelse med vekttap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om det på nett og synes det virket for godt til å være sant? Må jo være bivirkninger eller noe? Noen her som bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt til mas om den derre mangoen da.... Prøv sjæl, da vel!?

Eller prøver du å snikreklamere litt, kanskje?

Skrevet

Neida ;) Bare leste om det nå i stad for første gang ;) Hørtes liksom litt sinnsykt ut ;) He he.

HI

Skrevet

Har ikke prøvd den, men kan fortelle at sjøalg plaster ikke har hatt noen som helst virkning på meg.

Skrevet

Det har vært mange slike innlegg de siste dagene. Det må jo være samme person som står bak dem alle...

...er min konklusjon... ;)

Jeg anbefaler trening og sunt og variert kosthold! :) På lang sikt det eneste som fungerer...

Skrevet

Nei, er ikke samme person.. For jeg spurte om det samme for litt siden :P Kom inn på en link via facebook. Den siden så sååå proff ut,, Men så får jeg vite etter litt sniking at det er samme siden på alle språk i hele verden, de navnene som stod der som liksom hadde "prøvd de" var verken norske eller noe annet vel.. funnet på alt sammen. Alle kommentarene var fra samme dag om hvor braaa det var :P Og fristen gikk ut dagen etterpå ang bestilling. oog kommentarfeltet var visst stengt pga spam.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...