Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Giftet meg for snart 3 uker siden og her er saken;(kjenner jeg bare må få det ut) Spurte en god venninne (som alltid har sagt hun ville være min forlover når jeg en gang giftet meg) om hun ville være forlover for ca 1/2 års tid siden. etter å ha tenkt seg om, sa hun nei, det ble litt mye siden hun nettopp hadde fått barn og slikt. Det var helt greit for meg, respekterer jo det, og ingen sure miner sånn sett. Jeg spurte derfor en annen god venninne (gammel barndomsvenninne) istedet, og måtte jo forklare på en pen måte at hun ble spurt som nr 2, hun tok det veldig pent, og sa at ja, selvfølgelig ville hun det. Hun forstod at iblant må man fordele roller, og at det ikke betyr at noen nødvendigvis er en "bedre" venninne likevel. Men så,får jeg vite i etterkant fra forkjellige gjester, at første venninne sa til så å si alle i bryllupet at det egentlig var hun som skulle vært forlover! Syns det var frekt jeg! Eller overreagerer jeg? Syns bare at når man takker nei til noe, om det så er en jobb, forlover-rolle eller noe annet, kan man ikke komme og fortelle at "egentlig var det jo meg som var tiltenkt.... Osv" . Jeg mener at det var noe jeg, og mine to venninner burde holde for oss selv, føler det var respektløst overfor hun som da var forlover og gjorde en kjempejobb, at en annen kommer og på en måte "nedgjør" henne ved å fortelle alle at hun var andrevalget og at (underforstått) en annen ville gjort det bedre... Uff, har ikke fått snakket med hun første venninna. Men føler at hun skylder meg og forloveren min en unnskyldning. Hva syns andre? (dagen var ellers super altså, men var et lite skår i gleden det her. )
catyn Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Kjempe dårlig gjort ihvertfall. Jeg hadde tatt meg en alvors prat med den det gjaldt. Det er bare sånn man ikke gjør ! Stakkars hun som var forloveren din da
☆☆☆ Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Dette synes jeg var veldig spesiell oppførsel, eneste forklaringen jeg kan komme på må være at hun er lei seg for at hun prioriterte bort dette og ønsker at flest mulig skal få vite at hun var "eneren" i forhold til oppdraget for å stjele litt av glansen for å trøste seg. Jeg synes du skal fortelle henne at dette skapte et skår i gleden for deg, slik at hun får mulighet til å be om unnskyldning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå