Gå til innhold

Foreldre ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig jeg hadde et par foreldre.

Har levd et helt liv uten, men først i voksen alder så savner jeg foreldre så innmari sårt.

Skulle ønske jeg kunne søke NAV eller kommunen om et par foreldre

Føler meg så innmari alene.

Flere enn meg uten familie, eller særlig venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har foreldre, men ikke noe særlig med venner :-(

KLEM til deg !!

Skrevet

Prøv å avertere i nærområdet. Du skal se det dukker opp noen som sårt har savnet å ha barn og som ønsker seg det. Det skal vel litt til at de kan bli som virklige foreldre, men jeg ser ikke bort fra at du kan få til et forhold som likner.

Skrevet

Har sett mange gonger i avisene at der er søkt etter reservebesteforeldre. Der er nok mange oppi åra som har mykje å gi i ein foreldre/besteforeldrerolle, så kanskje det hadde vore noko for deg? God klem.

Skrevet

Det hørtes jo supert ut! :) Sikkert mange som syns det høres rart ut og søke etter det.. men det er det jo ikke. Og utlyse noen "foreldre/besteforeldre" Tenk om det er et eldre ektepar der ute som aldri hadde muligheten til og få barn som har MASSE kjærlighet og gi. Det hadde vært koselig det :) Sikkert mange raringer der ute, men kan jo hende du finner noen som er bare helt nydelige mennesker. Mange av de og.

Skrevet

Takk for tipset dere :)

Skal faktisk ta kontakt med frivillighetssentralen ang besteforldre til barnet mitt:)

Skrevet

Høres kjempefint ut! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...