Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hvordan i huleheitedrittfettefan går det an å bli så pissefettesur av å slutte med den bedritne fettesurerøykekolsesugedrittpinnen ! Jeg er så sur at jeg hater alle! Håper det går over snart, for jeg har lyst å mose inn tryne på alle som ikke stryker meg med håra!
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Du er faeniheitehelvetemeg flink! Gi deg selv en tur i skauen og bank livskiten av et rotvelt PS: lungene dine smiler
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Takk Jeg trur jaggu jeg tar den turen i skauen!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Haha.. kjenner igjen det der! Man kjenner livskvaliteten trøkker deg ned i støvlene..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Takk Noen som kan svare meg på når det pleier å bli bedre? Hvor lang tid tok det før du var i normalt gjenge igjen? Hilsen Hi
mkristinee Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Du er kjempe flink ! Første uken er verst, blir gradvis bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå