Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Å skulle kreve 900 kr for en duo vogn fra 2004??
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 det hadde ikke jeg tatt for min iallefall! Men det er vel ikke så galt om den er lite brukt og oppbevart på en grei måte. Min er falmet, myglet og godt brukt...
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Jeg synes 900 kr for en vogn som snart er 10 år gammel er alt for mye samme hvordan den er oppbevart
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Hvis noen er villige til å betale det, er det en riktig pris. Jeg ville heller betalt 900,- for enok vogn på 10 år enn 6000,- for n ny toppmodell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå