Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Har lyst på stellekommode men det er så dyrt. Kan jeg kjøpe en vanlig kommode og legge "stellematta" oppå eller bør kommoden ha den forhøyde kanten rundt?
3 er nok! Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Stellematta glir jo på stellebordet, men så lenge kommoden er i riktig høyde kan jeg ikke se problemet. Er jo mange som har stellematta på vaskemaskina... Men jeg fant aldri noen kommode som var i riktig høyde for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Vi har en vanlig kommode som stellebord. Kjøpte sånn festegreier til stellematten, slik at den ikke glir. Funker greit det. men den tåler jo ikke så mye da. Merker at jo større babyen blir jo mer vaklevåren blir den. Nå bruker jeg den ikke lengre for han er for vill, men han er bare 9kg. Vet ikke om stellebord kanskje tåler litt mer enn en vanlig kommode fra skeidar liksom.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg stelte på stuebordet, da kunne jeg sitte, det skånet ryggen mye, og bordet var så bredt at han ikke kunne falle av, i tillegg har jo stellematter - i hvert fall fra ikea - høye kanter på sidene. Veldig praktisk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Vi har stelleunderlag fra ikea oppå vaskemaskinen. Funker fint! Lurt å ha stellestasjonen på badet for rask tilgang til vann; ikke så kult å skifte luktende bæsjebleier på barnerommet...
LilleBille:') Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Vi har en gammel kommode som stellebord med matte på. Jeg bare malte den hvit og skiftet knotter! Som ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå