Gå til innhold

Kan noen se hit litt?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del kontakt med en mann som bor i en annen by enn meg. Og i natt skal jeg være i byen han bor i pga tidlig fly i morgen. Så spurte jeg han tidligere i forrige uke om jeg kunne være hos han.

Da sa han at han skulle svare når han viste når han var hjemme den uka, han reiser mye med jobben sin. Vi snakket igjen fredagskveld, og da svarte han på noe jeg skrev til han "vi får ta det på torsdag da :-)"

Og etter det har jeg ikke hørt noe mer, sendte han en melding igår om hva som skjer i dag. Har ikke hørt noe mer.

Så det jeg lurer på, forventer han at jeg skal komme til han i kveld eller ikke? Mtp. at han sa at "vi skulle ta det på torsdag" Blir litt forvirret når jeg ikke har hørt noe mer.

Ikke uvanlig at det går nesten en uke mellom vi har kontakt :-)

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Ville sendt han en melding for å bekrefte om/når du evt skulle komme, for å få han til å si enten eller. Kan hende han har glemt at han skulle sende mld til deg.

Trenger ikke være noe avansert, evt noe slikt som "hey du, hvordan blir det med i kveld? Jeg lander sånn og sånn og er klar for å treffes hvis du er hjemme." Eller noe i den dur.

Skrevet

Hvilken kontakt er det dere har?

Er du intressert i han??

Vet du hvor han bor da??

Er det vanlig at du bare "stikker innom" ??

Hvis ikke, så ville jeg avventet dette...

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt! han høres ikke mye interissert ut.. :/ Har han dame/samboer/kone ?

Skrevet

Jeg sendte han en melding igårkveld, og lurte på hvordan ting ble. Har ikke hørt noe. Så vil ikke sende enda en i dag også. Da føler jeg at jeg maser.

Vi har treftes noen ganger før, men er ikke så gode venner at jeg bare kan stikke innom nei. Føler jeg selv.

Han er som meg, singel, så ingen dame inn i bilde.

Jeg er i byen i natt, det vet han, så har han lyst til å treffe meg hadde han vel sagt ifra tidligere. Bare jeg som virkelig hadde lyst til å treffe han da det passer sjeldent pga. jobb og barn.

Takk, for svar!

HI :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...