Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg vet ikke hva som er hva mer, nå tror jeg at jeg har fått fødselsdepresjon 4måneder etter fødsel. Har lyst å gjemme meg under dynen og tårene triller ned ofte.. Jeg har tidligere slitt med depresjon og tror nå dette er tilbake igjen, atter en gang. Sambo blir så irritert på meg og ber meg "ta meg sammen", han skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Jeg sliter med skyldfølelse for å ikke være aktiv nok, treffe andre og isolerer meg hjemme for tiden. Er også redd for å ta det opp med helsesøster for jeg vil ikke bli stemplet som psysisk ustabil, Nå sa sambo idag at han har fått nok og sa han helt ærlig ikke er lykkelig med meg, trodde jeg skulle bli lei meg etter et sånnt utsagn fra ham men fakktisk føler jeg ingenting og bryr meg ikke.. Hvordan tar jeg meg sammen?
vurdere1til Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 gå til helse søster!! man blir ikke stempla som psykist ustabil pga fødselsdepresjon. men det er viktig at du snakke med noen som kan litt om dette som kan hjelpe deg slik at det blir bedre... bedre for deg og ikke minst barne ditt.. ikke drøyan lenger, ring helsesøster å få avtalt en time lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Snakk med legen din eller helsesøster, dette er ikke noe du kan ta tak i alene hvis du ikke vet hvordan du skal ta tak i det. Det er ingen så kaller deg psykisk ustabil fordi du rekker ut en hånd etter hjelp, gjør det nå før det går for langt. Har slitt med depresjon tidligere i livet å vet hva det går i, å ikke reagere på hva samboeren din sa til deg er vanlig under depresjon. Selv om det ikke er moralsk riktig av samboeren din å gå fra deg når du ikke er deg selv og ikke har det bra. Søk hjelp, du kommer til å takke deg selv for det etterpå, du skylder det også til barnet ditt. For å få andre til å ha det bra så må du ha det bra med deg selv! Stor klem til deg, og masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå