Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har et problem med å stole på samboeren min, da jeg har hørt ting han har gjort mot eksen sin (fra henne, han nekter). Han har bodd og jobbet i en annen by en stund, flyttet hjem for et halvt år siden. Etter det har han vært et par ganger på møter i den byen, gjennom den nye jobben sin. I går fikk han melding fra en dame derfra, jeg så på telefonen når jeg hørte det kom en melding og ble så nysgjerrig/mistenksom at jeg LESTE meldingen. Der sto det "Hei "NN", hvordan går det med deg? Har du tenkt deg til "BY" igjen snart? Jeg slettet meldingen, hehe... Så stressa, men innrømte for samboeren hva jeg hadde gjort etterpå og han bare lo og sa at det var ei han kjente gjennom jobben. Hun er 14 år yngre enn han, jeg fant ut, ved å finne henne på facebook at hun sitter i kassa på en matbutikk i det bygget han jobbet! Igjennom jobben yeah right Jeg er faktisk over 30 år, selv om jeg høres ut som en fjortis her... Ikke så lett og være moden når man er sjalu... Jeg har en ekkel følelse om dette, vet ikke hva jeg skal tro.. Hva ville dere trodd?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Tja, at dette var en jente han hadde kommet i snakk med gjennom å handle der, kanskje spurt om hvor man går ut i den byen, så kanskje møt henne på byen.. Det må jo ikke bety at de har rotet eller hatt seg.. Kan være noe helt uskyldig.. Men hadde vært skeptisk da..
☆☆☆ Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Det hele beror på tillit. Om man har tillit til mannen sin har man ikke problemer med å tro på det han sier (og leser ikke meldinger i utgangspunktet), er ikke tilliten til stede finner man mistenkeligheter overalt. Det er umulig å svare på om jeg hadde trodd på din man, men at jeg hadde stolt på min mann er helt klart...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Tviler på de har et forhold. Men vil tro hun er interessert.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Tja, at dette var en jente han hadde kommet i snakk med gjennom å handle der, kanskje spurt om hvor man går ut i den byen, så kanskje møt henne på byen.. Det må jo ikke bety at de har rotet eller hatt seg.. Kan være noe helt uskyldig.. Men hadde vært skeptisk da.. Er det normalt å utveksle tlf nummer med ei som sitter i kassa i matbutikken? Virkelig? Jeg hadde tiltet...
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Ikke glem at ikke alt du leser på facebook nødvendigvis stemmer. I følge fb er en kollega av meg fortsatt student og bor på andre kanten av landet, sønnen min studerer til ninja og søstra mi er en liljekonvall. Det går også an å ha to jobber. Bortsett fra det så er jeg en sterk tilhenger av kommunikasjon. Som for eksempel: " Jeg blir litt urolig når du får meldinger fra damer jeg aldri har hørt om. Kan du fortelle meg litt mer om henne og hvorfor hun lurer på om du kommer snart?"
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Minner meg veldig om henne som skrev innlegg her for noen dager siden, om en mann hun møtte på byen og utvekslet sms med, der hun også lurte på når de skulle møtes... Som regel er det aldri snakk om "uskyldig" kontakt fra begge parter.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Eksen hans sier at hun fant meldinger fra andre damer på telefonen hans som tilsa at han hadde vært utro. Han er ikke venn med henne på facebook, og bare det gjør at jeg lurer. Hvorfor er han ikke venn med henne der hvis de er så gode kollegaer, han er venn med de andre jeg vet om der nede. For at ikke jeg skal vite det? Joda, jeg hører jeg er paranoid her, men han har et rykte på seg for å være utro mot damene sine, og jeg er sååå redd for å havne i den situasjonen. Må nok ta meg en prat med han, for jeg takler ikke å ha det sånn..Men han kommer aldri i livet til å innrømme det hvis det er noe, derfor så hjelper det ikke, for jeg tror ikke på han uansett...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Eksen hans sier at hun fant meldinger fra andre damer på telefonen hans som tilsa at han hadde vært utro. Han er ikke venn med henne på facebook, og bare det gjør at jeg lurer. Hvorfor er han ikke venn med henne der hvis de er så gode kollegaer, han er venn med de andre jeg vet om der nede. For at ikke jeg skal vite det? Joda, jeg hører jeg er paranoid her, men han har et rykte på seg for å være utro mot damene sine, og jeg er sååå redd for å havne i den situasjonen. Må nok ta meg en prat med han, for jeg takler ikke å ha det sånn..Men han kommer aldri i livet til å innrømme det hvis det er noe, derfor så hjelper det ikke, for jeg tror ikke på han uansett... Jeg er litt sleip der, men hadde svart til dama med noe sånt som "kommer den og den datoen, hva skal vi finne på når jeg kommer?" og se hva hun svarer. Men jeg har blitt sviktet gjennom hele livet, og er generelt skeptisk til alt som heter mannfolk og kontakt med andre damer. Grunnen til at de ikke er venner på Facebook kan jo være at hun ikke har Facebook?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 Eksen hans sier at hun fant meldinger fra andre damer på telefonen hans som tilsa at han hadde vært utro. Han er ikke venn med henne på facebook, og bare det gjør at jeg lurer. Hvorfor er han ikke venn med henne der hvis de er så gode kollegaer, han er venn med de andre jeg vet om der nede. For at ikke jeg skal vite det? Joda, jeg hører jeg er paranoid her, men han har et rykte på seg for å være utro mot damene sine, og jeg er sååå redd for å havne i den situasjonen. Må nok ta meg en prat med han, for jeg takler ikke å ha det sånn..Men han kommer aldri i livet til å innrømme det hvis det er noe, derfor så hjelper det ikke, for jeg tror ikke på han uansett... Jeg er litt sleip der, men hadde svart til dama med noe sånt som "kommer den og den datoen, hva skal vi finne på når jeg kommer?" og se hva hun svarer. Men jeg har blitt sviktet gjennom hele livet, og er generelt skeptisk til alt som heter mannfolk og kontakt med andre damer. Grunnen til at de ikke er venner på Facebook kan jo være at hun ikke har Facebook? Hun har nok facebook, for jeg har vært inne på profilen hennes og snoket Jeg ønsker nesten også jeg hadde svart, men da tror jeg jeg hadde gått enda lenger over streken enn jeg allerede følte jeg gjorde ved å lese meldinger på telefonen hans, så stoppet meg selv der
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 Tja etter å ha levd i et uvisse selv, og nå fått alt opp i fanget ved å ta dem på fersken, selv om jeg har skjønt det lenge. Litt detektiv må man være.. Så stoler jeg aldri på folk som plutselig har kontakt med det andre kjønn...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Ja enig med himmelblå. Man må være litt lur. Iallfall ikke kapitulere og fyke til mannen med opplysningene. Det gjør jo at han fullstendig går under jorden. Når det er sagt så tror jeg ikke menn med svin på skogen går fra mobilen sin. Om så sletter de alle spor omhyggelig. Noen menn vil aldri i sitt liv innrømme hva de gjør, ikke under tortur engang. Så den eneste måten å ta de på er å være lur. Og ikke plaske rundt i vannet så de er superforsiktige.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Også menn med svin på skogen, glemmer av og til mobilen. Det vet jeg av egen brutal erfaring. Synes det stinker at han har utvekslet telefonnummer med en kassadame og påstår at hun er en kollega, men er ikke venner på facebook. Og med det eksen har sagt så har du faktisk god grunn til mistenke noe muffens.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Ja enig med himmelblå. Man må være litt lur. Iallfall ikke kapitulere og fyke til mannen med opplysningene. Det gjør jo at han fullstendig går under jorden. Når det er sagt så tror jeg ikke menn med svin på skogen går fra mobilen sin. Om så sletter de alle spor omhyggelig. Noen menn vil aldri i sitt liv innrømme hva de gjør, ikke under tortur engang. Så den eneste måten å ta de på er å være lur. Og ikke plaske rundt i vannet så de er superforsiktige. Jeg selv avdekket massiv kontakt fra eksmannen med unge jenter på diverse datingssider, der han oppga at han var singel. Var ingen sak å tilbakestille passordet hans på disse sidene, så jeg logget meg greit inn på disse uten at han visste det, kopierte meldingene og "dokumentasjon" på at han møtte dem, og lagret dem på PC'en min. Konfronterte ham kun etter å ha samlet nok informasjon på å være sikker i min sak. Og hva hørte jeg? At han bare skrev med dem for spenningens skyld, ingenting var reelt, og det var JEG som drev ham til disse jentene siden jeg la på meg 4-5 kilo fra størrelse anoreksi til XS, og sluttet å sminke meg ihjel hver dag etter at jeg fikk unge med ham. Både min og mine venninners erfaring tilsier at en mann som har noe muffens på si, aldri sier sannheten om det, men forteller en liten del av det, som at han kjenner denne dama osv, slik at kona/samboer slår seg til ro med det og ikke snoker mer.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. februar 2012 #16 Skrevet 2. februar 2012 Også menn med svin på skogen, glemmer av og til mobilen. Det vet jeg av egen brutal erfaring. Synes det stinker at han har utvekslet telefonnummer med en kassadame og påstår at hun er en kollega, men er ikke venner på facebook. Og med det eksen har sagt så har du faktisk god grunn til mistenke noe muffens. Jeg fant ut av min eksmanns strabaser etter at kjærlighetsmelding fra ei av jentene han skrev med, tikket inn på mobilen hans som han glemte hjemme når han var ute og handlet...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #17 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er tilhenger av kommunikasjon jeg da. Men så har jeg heller aldri vært sammen med en som har rykte på seg for å være utro med damene sine. Jeg hadde vel neppe fungert i et sånn forhold uansett, for jeg blir veldig lett sjalu. Men synes det høres litt merkelig ut med hun jenta ja. Hvis du kjenner noen han jobber med kan du jo nevne navnet hennes sånn tilfeldig i samtale en dag, og se reaksjonen? Hvis de vet hvem hun er og at hun jobber med de (og har glemt å oppdatere facebookprofilen sin), så er det ikke sikkert det er noe snusk. Men jeg har skremmende lite erfaring på utro-området, så jeg bør kanskje ikke uttale meg så mye Håper uansett du finner ut av det og at det hele er uskyldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå