Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Skjønner at folk har rømt etter at det ble nytt, men hvor har de blitt av?
Ugress Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Virker som det er mer action på dib Tror de skulle ha hatt anonym som før, der bim og dib var i lag..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg var her mye i 2008-2009, da sto det aldri stille her. Masse folk!! Men veldig mye spydigheter og krangler. Dette svangerskapet har jeg emigrert til mammenett og litt på babyverden. Mammanett er det mye som skjer og vi er en god gruppe på 15stk som skal treffes etterhvert. Her er det bare et par få som er interessert. Men kikker innom her av og til
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Meldte meg nettopp inn på babyverden nå
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Er jo ikke bare anonymforumet som er dødt her. På enkelte forum her inne er jeg den eneste som svarer. Men blir sånn fordi jeg ikke har funnet andre tilsvarende "spesialforum" andre steder, selv om jeg er i hovedsak på babyverden.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Det er fantastisk dødt her inne! Før var det like mange svar på 10 min som det er på en hel dag nå. Måtte bla meg gjennom 5-7 minst sider for å "catch up" fra en kveld til neste ettermiddag. Og da var det flere overskrifter pr side enn det er nå. Må nok bare innse at en del av brukermassen er migrert til andre fora eller ret og slett falt fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå