Gå til innhold

Noen mannfolk altså:-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde et vennepar som skilte lag for et par år siden. Jeg har hatt litt kontakt med henne, men siden hun flyttet er det blitt mindre og mindre.

Etter bruddet, gikk denne mannen rundt og sa at kona hadde vært utro og hatt noen på si. Dette hadde han faktisk ingen bevis for, og kona nektet også. Jeg fikk aldri med meg at hun hadde noen andre, og i såfall var det ikke på det seksuelle plan. Men muligens endel meldinger og telefonsamtaler heller. Så sånn sett kan han ha rett i at hun var "utro" på en måte.

Alle hadde vondt av denne fyren, og det var nok helst hun som fikk "skylden" for bruddet....

Nå, i ettertid, kan mannen min fortellle at denne fyren hadde et seksuelt forhold til nabodama! De traff hverandre ofte, når partnerne var på jobb ol. Det var full rulle. Samtidig fikk jeg vite fra mannen min, at fyren hadde ringt etter denne dama og at det hadde vært avtalt spill av han og henne, at de skulle få med mannen min på en trekant!

Jeg blei fly forbanna, men har fått på det rene at mannen min reiste hjem. Noe jeg vet med sikkerhet også.

Men altså, nå sitter jeg og er skikkelig irritert og skuffet over kompisen hans:-( Først og fremst fordi han ville ha mannen min med på dette, og dreit i hva konsekvensene ville bli for han. Deretter fordi han har framstått så uskyldig i skilsmissen, og så har han oppført seg sånn bak hennes rygg!

Jeg har så lyst til å fortelle dette til min venninne, men har lovet mannen min å ikke gjøre det. Dessuten så er kontakten vår blir minimal, så jeg treffer henne omtrent aldri.

Men hva synes dere om denne såkalte kameraten? Hadde dere syns det var ok at mannen deres hang sammen med en sånn?

Denne kompisen vet for øvrig ikke at JEG vet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæh! Dessverre kryr det av slike menn. Min mann har også en mengde idioter til kamerater. Og overser mye råttent fordi de er morsomme og de har kjemi. Og når jeg klager på de er det liksom jeg som er den slemme, dømmeren mens min mann liksom tar på seg den godhjertete rollen og er dønn ukritisk til valg av venner. Møkk lei.

Forstår godt du er skuffet. Kompisen til mannen din er en drittsekk og ekling. Og at mannen din i tillegg skjuler på hemmeligheter som uskyldige mennesker har krav på er skammelig.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det at man etter bruddet går rundt og forteller at ekskona er en hore, når man selv har svin på skogen, er svært velkjent fenomen, har vært borti det samme selv. De fleste i mennenes kompisgjeng vet som regel om utroskapet deres, og da må de jo "renvaske" seg ved å skylde på ekskona a la "det var hun som begynte". Utrolig barnslig og dessverre veldig vanlig oppførsel av mannfolk etter brudd.

Skrevet

Er jo litt typisk mange mannfolk det der, men synes kameraten til mannen din er noe ussel. Både overfor dere og ikke minst eksen (den gang kona)

Skrevet

Menn altså... noen driter ut ekskona, andre lytter når man driter.

Skrevet

Jeg ville vel gitt kompisen til mannen din klar beskjed. Mannen i huset her har endel kompiser som "lever det glade liv" selv om de er gift.

Jeg er ikke så begeistret når det er snakk om gutteturer for å si det slik. "Passer" på at det også er med folk som klarer å holde seg på matte.

Derfor er det flere av kompisene som "skyr meg" siden jeg flere ganger har gitt de beskjed. Stoler på mannen slik at det er sagt, men hater utroskap!

Skrevet

Ikke uvanlig å ville stille seg selv i bedre lys, når man vet man har tabbet. Jeg er visstnok et troll der min eks bor... Lurer på hvor de har det fra? ;)

Om du hører han nevne dette med at han mener hun hadde en på si, så sier du bare "Ja, på seg selv kjenner man andre...", og lar det henge i luften ;)

Skrevet

Jeg ville vel gitt kompisen til mannen din klar beskjed. Mannen i huset her har endel kompiser som "lever det glade liv" selv om de er gift.

Jeg er ikke så begeistret når det er snakk om gutteturer for å si det slik. "Passer" på at det også er med folk som klarer å holde seg på matte.

Derfor er det flere av kompisene som "skyr meg" siden jeg flere ganger har gitt de beskjed. Stoler på mannen slik at det er sagt, men hater utroskap!

Å, kjenner til det der. Menn kan bli en kjerringflokk om de får snusen i at en kone ikke jubler over guttetur til Amsterdam og Riga. Og om man ukke synes visse er go'gutter. Man er på syltynn is. Brorskapet er hellig og kvinner det uverdig.

Jeg er ikke sykelig sjalu. Men jeg hat sagt i fra når jeg finner drittsekker med tunga inn i øret på småjenter når dama sitter hjemme i åttende måned.

Men populært er det ikke. Driter i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...