Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er gravid og har sopp. Var hos legen for en stund siden og fikk en kùr (kombipakke med vagitorie og krem). Føler at jeg ikke helt er kvitt problemet. Det klør fortsatt litt og er litt sårt. Men ikke noe stort problem. Skal jeg ta en tur igjen til legen, eller skal jeg bare la det være sånn....? Plager meg som sagt ikke så mye, men frister f.eks ikke så mye med sex...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er gravid og hadde også en litt gjenstridig soppinfeksjon for noen uker siden. Prøvde først Canesten (vagitorie + krem), men syntes ikke at jeg ble bra. Kjøpte da Pevaryl på apoteket (vagitorie+ krem) og den hadde mye bedre effekt på meg. Ble helt fin igjen etter en ukes bruk. Kan jo være en ide å prøve en annen kur? Jeg ville i alle fall ikke gått med en soppinfeksjon uten å behandle den.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Har så lite plager nå, så jeg tror kanskje det har gått over av seg selv. Noen flere som har erfaring med dette...? HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 ja i mitt forje svangerskap måtte jeg til med 3 kurer på rappen for å bli kvitt. og det var legen som sa jeg kunne gjøre d. reseptfritt på apoteket med canesten. kan bruke d så mange ganger du vil. både tablett og kremen sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå