5 søte små blir til 6 Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Vi venter nr 5, ett lite mirakel barn om vi skal si det selv. Gubben skulle være steril pga spesiell medisin som legene sa. Men etter ett aldri så lite sjokk så begynner vi å glede oss. Blir 5 år imellom minstemann og knøttet <3
lillespire <3 Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Hei hei :-) Å ja da, her kommer nr 5 om bare noen dager. Planlakt Å veldig velkommen. Gleder meg bare til Å ha babyen pÅ magen, Å se hvem det er som gjemmer seg der inne :-) Blir 6,5 År mellom de 2 minste her.
shira Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Samme her også har 4 gutter og nå en liten jente i magen, har ca 2 mnd'er til vi får se henne, gleder meg utrolig mye
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Fikk nummer 5 i april, nummer 6 er i magen her:-) Gleder oss stort!
SuperMoM <3 Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Her kommer nr.5 i mai <3 Både gleder meg og gruer meg egentlig. Skummelt å gå fra 2-5barn på under et år!
5 søte små blir til 6 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2012 Syns det er morsomt å få tilbakemeldinger at de stor familiene fortsatt eksisterer. Føler seg litt alene noen ganger, men får vite om flere og flere som får flere. Koselig. Vil tru du merker det godt ja supermom. hehe. tvillinger og en til på under året. Men man klarer det man vil, har lov til å kalle seg sliten noen ganger også da. det gjør jeg å.
SuperMoM <3 Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Jah,men det går bra De 2 minste er ganske så rolige av seg (bank i bordet) og de store er også veldig flinke til å gjøre ting selv og til å hjelpe meg med ting Så da går det veldig greit Håper bare neste blir like rolig:p
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 jeg har 4, men ønsker meg en til.. om vi kommer til å gå for det gjenstår å se, minstemann er bare 2 mnd enda. men koselig at det fortsatt finnes store familier der ute :-) skulle bare ønske det hadde vært mer vanlig. her vi bor 'skal' man ikke ha mer enn to eller til nød tre barn. ser bare fordeler med store familier jeg, så håper det kommer en lillesøster/bror om et par år :-)
magica fra tryll Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Vi har 6 og går for nr 7 om vi ikke har gått ut på dato;)
5 søte små blir til 6 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2012 ja helt klart fordel med store familier. mann min har to fra før som er voksne, og et barnebarn. de gleder seg lik mye som oss over ett nytt søsken. vi med store familier har mer overskudd enn med de med 2 eller 3. traff ei som syta voldsomt. klager aldri jeg. kjempeartig. inatt ha vi fått masse snø,så idag bli det liv i akebakken.
SuperMoM <3 Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Ja,det sies så Har ei veninne med 2 barn. Fikk samtidig som jeg fikk tvillingene,og hun kunne ikke forstå hvordan jeg klarte å ta meg av 4 barn. Stor familie er bare koselig Min søster har 7 barn,og ser hvor godt de alle har det sammen der også Her har det vært snø en stund,men vet enda ikke hva dagens plan er. Barna har komt og gitt meg beskjed om at jeg ikke får lov til å stå opp enda (jeg har bursdag i dag),så lurer på hva de styrer på med inne på kjøkkenet
5 søte små blir til 6 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2012 Gratulerer så mye med dagen, kos deg masse og nyt hvert sekund med familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå