Gå til innhold

Er et noen her som har vært i Dublin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tur til Dublin i julegave og vi drar på tidlig lørdag morgning :)

Er det noen som har vært i Dublin før og som kanskje har noen fine tips til hva vi bør se/gjøre. Vet min fine samboer har planer søndagen. VI skal være der til mandag.

Gleder meg veldig, men gruer meg til å dra fra lillegull på 2 år.

Hun skal være hos mine foreldre, så vet hun vil ha det som plommen i egget.

Men mitt stakars mammahjerte

Håper noen kan gi meg noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på Jameson destilleriet og Guiness. Om du ikke liker det, gjør det for mannen din.

Skrevet

Hei.

Ja vi har tenkt på guinnes, har mannen lyst til å dra på jameson så skal han selvfølgelig får det :)

Tenkte også på temple bar.

Andre forslag ? :)

Skrevet

Var der i fjor sommer :) Kjempefin by! Guinnes er egentlig ikke noe særlig. Men kan jo være greit å kunne si at man har vært der :) Både jeg og mannen er glade i øl, men glade i å drikke det, ikke høre om historien. Det var rett og slett kjedelig!

Temple bar er kjempekoselig :) Vi var bare der i 2 dager så vi gjorde ikke så mye annet enn shopping på dagtid og pils i Temple bar på kveldstid :)

Skal tilbake dit en gang vi har litt bedre tid til å utforske byen :)

God tur :)

Skrevet

Trinity College. Sus av historie og mange fine gamle bøker. Sånt liker jeg, da. Og det å tenke på at her har både James Joyce og Samuel Beckett gått.

Skrevet

Pubkulturen er egentlig den største attraksjonen, synes jeg. Vi spiste middag og tok noen øl på forskjellig pub hver kveld, supert :)

Ellers er jeg ikke så begeistret for turistattraksjoner, men var innom guinnes, og vi var det i mars da det var st. patrics day. Det var en opplevelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...