Gå til innhold

Glemte bursdagen til mannen i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vi har vært gift i 3 år!

Noen forslag til hvordan jeg gjør det godt igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag til en vanvittig overraskelse i dag og lat som om det hele tiden var meningen at du skulle feire det i dag for "det hadde du ikke forutsett nei! Overraskelse!" :)

Skrevet

Helvete! Hadde vært lurt, men er redd jeg la meg flat i dag morres...

Har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre dette godt igjen.

Ingen her med 2 billetter til Ricky Gervais????

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Vet ikke hvor gamle barna dine er, men kanskje ordne barnevakt til helga, og ta med mannen ut på en helaften? Middag, show e.l., eller kanskje en overnatting på hotell?

Mannen min overrasket meg med overnatting på et spahotell, hvor vi tilbrakte hele morgenen etter en kveld på byen, bare loffende rundt i tøfler og slåbrok, tok litt badstu, lå og myket oss i velværebasseng... Himmelsk :)

Ellers kan du lage favorittmiddagen hans, kjøpe inn en god flaske vin, og servere en romantisk middag for to når barna er i seng :)

Skrevet

Takk for tips. Skal prøve å få ordnet ein helaften.

Hotelltipset sparer jeg til ungene er større :-)

Skrevet

"Møt opp naken, ha med øl " er noe jeg hører menn drømmer om. Absolutt alt kan visst tilgies da ;)

Skrevet

Naken med øl, må jo være knall ;D hehe

Jeg hadde nok godt for en aleinekveld, med den maten han liker best, en fin gave som jeg vet han ønsker seg, et utvalg spennende øl fra polet osv.... Du kjenner vel mannen din godt nok til å vite hva han liker aller aller best!! ;))

Skrevet (endret)

Phu! Fikk tak i billetter til Sonny (den musikalen som er basert på Kaizers), og har ordna barnevakt (og lagt inn påminnelse i kalenderen til neste år).

Men tror jeg stiller opp naken med øl uansett.... Bare sånn i tilfelle ;.)

Endret av To tette og ei badehette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...