Gå til innhold

Fikk se mitt lille knøtt i går :)


Drømme Stress ned-mamma

Anbefalte innlegg

Etter tre år med prøving var det for vanskelig å bare godta at det har skjedd. Så var på privat ultralyd i går, 12+3 og så lille alien'en min <3 Frisk liten, det gyn. trodde kunne meget mulig være jente..

 

..det er jo helt sykt dette jo!! :)

 

..jeg tror jeg er forelsket allerede <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var egentlig sikker på at jeg skulle få den nedslående beskjeden... Men neida :)

 

Når var du sist å så noe da? Skjønner veldig godt hvordan du har det. Men høyst sannsynlig så er nok alt i skjønneste orden...men skummelt er det uansett..!! *masselykketil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på UL i går, og fikk se en sprelsk liten krabat som "tittet" bort på skjermen, for så å snu seg med rumpa mot oss :) Så forutenom en lege som var stresset og helt likegyldig, så var det en hyggelig opplevelse. Så da er det bare å vente tålmodig til UL uke 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig å tenke på! En sprell levende mini-baby i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra... Vet dere har prøvd lenge så unner deg den fantastiske opplevelsen. Var også på ul i 12+3 ett par uker siden nå. Stor opplevelse selv for ei som har 3 flotte barn fra før. Nå sparker babyen slik at jeg kjenner den daglig :-) gled deg til det :-) masse lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :) Gleder meg ihjel!! Har ikke peiling på hva jeg har i vente eller hvordan det føles, så nå kommer sikkert tiden til å gå seeeint. Hihi..

 

Slitsomt er dette, men fy søren for en følelse å bære på en liten en, inni sin egen kropp. Sprøtt! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...