Gå til innhold

Mange bitre,gærne damer på dette forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, jeg er visstnok en superbruker! Hvordan rykke opp? Og til hva?

Skrevet

Passe gal, bare bitter unntaksvis for min del.

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke her inne. Her inne er vi velbalanserte og pene både inni og utapå. Men på anonym er det plenty.

Skrevet

Føkk, har du blitt superbruker allerede?!

Gjest amandine
Skrevet

Bitre?? ALDRI!!! Muligens sprø,men ikke verre enn at det går fint til hverdags. Men aldri sur og aldri bitter. Kanskje bitte litt sint av og til, men det går fort over

Skrevet

Ja, er det ikkje deilig!?

Fantastisk å ha noko underhaldande lesestoff når ein går sjukemeld heima og vente på å klekka.

Gjeld berre å ha litt filter på infoen ein finn her når det gjeld fødsel, mammarolle og sånn viss ein har ein litt sår dag(gjeld spesielt bim)

Keep up the nice writing, superbrukarar!

Skrevet

Det er jo det som er moroa med dette forumet. :)

Skrevet

Skal jeg faen meg love deg, jeg skulle hatt en kuk jeg kunne slengt rundt meg med.

Gjest sug lut
Skrevet

Skal jeg faen meg love deg, jeg skulle hatt en kuk jeg kunne slengt rundt meg med.

Jeg trykka LIKER men vet ikke helt hva jeg har likt her, would you care to elaborate, som det heter når man ikke er sikker på hvor man skal gå videre? Ønsker du din egen påmonterte, eller en lØskuk å slå andre med?
Skrevet

Det vel egentlig ønsker meg, er alle privilegier man automatisk har i kraft av å være hannkjønn.Takk, jeg tror jeg tar en slik dobbelsidig en, fin å ha på innerlomma.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg håper det, ellers så har jeg logga innpå dette nye drittet for ingenting.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Skal ærlig inrømme at jeg 90% av tiden bare er her inne for å lese hva andre har å klage på. Det er nok noe feil med meg jeg finner det underholdende å lese hva slags uduglie mannfolk mange her har funnet seg.

Skrevet

Du leser ikke mye manneklaging her, tullemus. Ikke sutring hvertfall, men kanskje en og annen forbannelse.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Oi beklager er mest inne på anonym og der er det mye rart. Glemmer helle tiden at margen til venstre leder til andre forum. Så jeg har komentert litt rundt om kring i det siste. Hm kanskje jeg burde sjekke om krangle har underholdningsverdi også.

Gjest sug lut
Skrevet

Oi beklager er mest inne på anonym og der er det mye rart. Glemmer helle tiden at margen til venstre leder til andre forum. Så jeg har komentert litt rundt om kring i det siste. Hm kanskje jeg burde sjekke om krangle har underholdningsverdi også.

Klart vi har. Og vi er vårt eget beste publikum og ler ofte og lenge av egne vitser.
Skrevet

Det er da ikke så rart, Gluteo, vi er faktisk verdens festligste.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Har sett litt over forumet her nå. Ser svært fredelig ut her inne i forhold til hva titelen tilsier. Anonym ser jo ut som en krigssone i forhold.

Gjest sug lut
Skrevet

Vi biter bare når vi har lyst og har sluppet opp for boller. Anonymforum kunne hete Anonyme Angstbitere.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Ah jeg trodde det var dørmattenes landsforening med alt de ikke tør å si i den virkelige verden.

Skrevet

Hvis du syns vi er direkte, frekke og løskukbitchslappy her inne kan jeg love deg at vi er ti reiser verre i virkelig liv.

Gjest sug lut
Skrevet

Ah jeg trodde det var dørmattenes landsforening med alt de ikke tør å si i den virkelige verden.

Det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...