Gå til innhold

Vedr. mann og hans venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere?

Min mann har mottatt en mms fra sin venninne som visstnok hopper på en dude sin balle. En fetisj-greie. Jeg synes dette hverken er kult eller greit

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Ehh ... Jaha?

Tror jeg hadde spurt ut mannen litt ang. det der ... Jeg hadde ikke godtatt det hvertfall!

Skrevet

En venninne som gjør hva??

Skrevet

Han ble skikkelig sur. Han sier jeg er gærn...Javel. Jeg har prøvd å godta dette "venninnneforholdet" lenge nå,men nå er min grense nådd. Yeah,baby!

Jeg sier at det har noe med respekten for den man bor sammen med. Hvorfor i svarte faen sender hun sånne bilder til han?! (fullt påkledd,endog...)

Fuck it. Jeg gidder ikke leke hyggelig lenger. Hun skal VEKK

Skrevet

En venninne som gjør hva??

Tramper på pungen til en fyr?!

Skrevet

Og ja. Vi er "voksne" mennesker i begynnelsen av 30 årene. Hun er gift. Jeg synes hun tar seg noen friheter som overhode ikke passer seg.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men dere høres ikke spesielt voksne ut. Hun pga. spesielle "interesser", og du pga. måten du formulerer deg på. Kanskje mannen er fanget mellom to gærninger ;)

Skrevet

"Formulerer meg på"? Hvordan da? Jeg sier det som det er.

Skrevet

Fordi jeg skriver mer "ungdommelig" enn deg? Og Lord,jeg gir opp dette forumet

Skrevet

Er vel til syvende og sist han som bestemmer hvem som skal VEKK fra livet hans, og hvem vet, kanskje han også har en fetisj ;)

Blir så oppgitt over innlegg som: "han skal, han skal ikke, jeg nekter han osv." Man kan ikke endre/forme et annet menneske, lettere å finne en partner som du godtar som han er.

Skrevet

Den eneste man kan endre er seg selv. I know..

Men det må da være lov til å lufte tanker og frustrasjon uten å få så teite tilbakemedlinger?

Ja,hvem vet. Trist. det er alt jeg har å si.

Skrevet

Smart eller teit, morsom eller kjedelig. Ja, alle er vi forskjellige. Man må jo få lov å ha kontakt med det motsatte kjønn og ha det litt moro, selv om man har samboer.

Skrevet

Javel,det er din mening. Takk gud for at vi er forskjellige.

Skrevet

Smart eller teit, morsom eller kjedelig. Ja, alle er vi forskjellige. Man må jo få lov å ha kontakt med det motsatte kjønn og ha det litt moro, selv om man har samboer.

Så din mann får lov til å flørte, kline, ha telefonsex og ligge med mennesker av det motsatte kjønn? Heldig mann altså!

Skrevet

Er vel til syvende og sist han som bestemmer hvem som skal VEKK fra livet hans, og hvem vet, kanskje han også har en fetisj ;)

Blir så oppgitt over innlegg som: "han skal, han skal ikke, jeg nekter han osv." Man kan ikke endre/forme et annet menneske, lettere å finne en partner som du godtar som han er.

Det å sette kjøreregler for forholdet sitt, er det å ville endre partneren? Trodde alle i et parforhold justerte seg etter felles regler? Er ikke det greia med forpliktelser?

Så hvis jeg får lyst til å sende bilde av dåsa mi til en kollega, og mannen min ikke aksepterer dette, så er han en dust som prøver å FORME meg? Og likeså jeg, hvis jeg ikke aksepterer at han har telefonsex med i venninne? Har virkelig folk helt åpne forhold der alt er tillat?

Skrevet

Det å sette kjøreregler for forholdet sitt, er det å ville endre partneren? Trodde alle i et parforhold justerte seg etter felles regler? Er ikke det greia med forpliktelser?

Så hvis jeg får lyst til å sende bilde av dåsa mi til en kollega, og mannen min ikke aksepterer dette, så er han en dust som prøver å FORME meg? Og likeså jeg, hvis jeg ikke aksepterer at han har telefonsex med i venninne? Har virkelig folk helt åpne forhold der alt er tillat?

Nei, her har du misforstått kraftig! Ifølge DiB-psykologene skal damene finne seg i at mannen flørter, puler, kliner og har tlf sex med hvem han vil og gjøre hva han vil, samtidig som de ikke har lov til noen ting selv. hvis de ikke godtar det, så risikerer de å bli dumpet for noe finere, yngre og mer "frisinnet", så de må stakkars ut i jobb og tjene egne penger og ikke lenger kan leve på mannen! Uff!

Skrevet

Nei, her har du misforstått kraftig! Ifølge DiB-psykologene skal damene finne seg i at mannen flørter, puler, kliner og har tlf sex med hvem han vil og gjøre hva han vil, samtidig som de ikke har lov til noen ting selv. hvis de ikke godtar det, så risikerer de å bli dumpet for noe finere, yngre og mer "frisinnet", så de må stakkars ut i jobb og tjene egne penger og ikke lenger kan leve på mannen! Uff!

Haha, jeg er glad jeg er selvstendig jeg, så jeg ikke må finne meg i å bli i et forhold der jeg ikke kan stille noen krav til mannens atferd.

Her krever jeg at han bidrar med barn og hjem, at han ikke er voldelig, at han ikke er utro eller flørter med andre, at han ikke flyr på byen hver helg... Og han stiller akkurat de samme kravene tilbake. Vi er vel to gærninger som bare vil forme hverandre vi da.

Hi, du og mannen er tydeligvis uenig om hva som er greit i et horhold. Mannen din synes åpenbart det er greit å sende meldinger av seksuell karakter til venner. Da må du enten akseptere dette (og det innebærer selvsagt at mannen din også må akseptere at du sender meldinger av seksuell karakter med kompiser). Eller så må du gjøre det klart at dette IKKE er oppførsel du ønsker hos en partner, og da får mannen din enten akseptere disse grensene, eller så får han vurdere om det å sende slike meldinger er verdt å ofre et forhold på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...